88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

شیوع بیماری فراگیر کرونا، باعث نشد تا مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک عیدی زوج های معلول تحت پوشش این مجموعه را از یاد برد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک; همه ساله و در آغازین روزهای سال نو، خانواده های معلولین ساکن در مجتمع مسکونی عمید گردهم می آیند تا همراه مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک و جمعی از مسئولین مجموعه، علاوه بر برپایی جشن و سرور و نیز دیدار نوروزی، عیدی های خود را از دستان محمد رضا صوفی نژاد دریافت دارند.
در سال جاری و بنا بر تصمیم کمیته مبارزه با کرونا کلیه گردهمایی ها و جشن های آغاز سال نو در آسایشگاه تعطیل گردیده تا شیوع بیماری فراگیر کرونا به حداقل برسد.
با این حال، مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک نه تنها زوج های معلول ساکن در آسایشگاه را فراموش نکرده، بلکه با ارسال عیدی های آنان به درب منازلشان، پیام تبریک سال نو را به یکایک آنان اعلام نمود.
صوفی نژاد در بخشی از پیام خود به زوج های معلول آورده است:
فرزندان عزیزم، محدودیت های ایجاد شده مانع از دیدار نوروزی امسال با همه شما دلبندانم شد اما دیدار را به زمانی موکول می کنیم تا انشاالله آثاری از بیماری در هیچ قسمتی از آسایشگاه نباشد و همگان همانند گذشته با خیالی آسوده به زندگی خود ادامه می دهند. به امید خداوندی که همواره پشت و پناه کهریزک بوده و هست، این بیماری به زودی زود از جامعه و کشور ما رخت بندد و روال زندگی همه بویژه خانواده بزرگ کهریزک به حالت عادی بازگردد. سلامتی و شادکامی همه شما را آرزومندم و از خداوند برای همه سالی خوش و پربار مسئلت دارم.
گفتی است مجتمع مسکونی عمید در مجاورت آسایشگاه خیریه کهریزک پذیرای ۱۴ خانواده از زوج های معلول است که با کار و تلاش در آسایشگاه، زندگی آرام و آسوده خود را با حمایت های همه جانبه مسئولین مجموعه اداره می کنند.