88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات


 با آغاز ماه مبارک رمضان و شرایط حاکم بر جامعه و مبارزه با ویروس کرونا، خیرین جهت ادای نذورات خود، می توانند آسایشگاه کهریزک را جهت تهیه ی اقلام بهداشتی، درمانی و محافظتی، یاری نمایند. 


به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک،  تمامی ایام سال و بطور کلی شب و روز زندگی مددجویان در خانه و خانواده بزرگ کهریزک وابسته به سخاوتمندی نیک اندیشانی است که می دانند و می توانند که باید سهمی از زندگی بخشی به این عزیزان را تامین نمایند.
ماه مبارک رمضان فرصتی مغتنم تر برای ادای دین به نیارمندان جامعه است و چه نیک است که این ادای دین، تهیه ملزومات بهداشتی بیش از 3 هزار مددجوی سالمند، معلول،  بیمار مبتلا به ام اس، کودکان معلول ذهنی و کودکان اختلال اتیسم  ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک باشد.
رمضان امسال که به دلیل شیوع ویروس کرونا، امکان ادای برخی نذورات و برگزاری مراسم افطاری فراهم نیست، چه خوب که با نذری متفاوت، کمک رسان ما در تامین اقلام بهداشتی، درمانی و محافظتی، برای کنترل این ویروس باشید.
خیرین ارجمند می توانند. با شماره گیری کد دستوری #42114*780* و یا مراجعه به وب سایت این موسسه به آدرس www.kahrizakcharity.com  و یا حضور در دفاتر این موسسه در سطح شهر تهران و البرز، نسبت به برآورده نمودن نذورات خود اقدام نمایند.
منتظر نگاه سبز خیرین و نیک اندیشان جامعه می مانیم و از هم اکنون دعای خیر مددجویان خانواده بزرگ کهریزک را بدرقه راه پرمهرشان می دانیم.