88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

بیش از یکصد نفر از معلولین جوان بلوک ارغوان به همراه مددکاران خود، بر سر سفره افطار نشستند.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک; در ابتکاری جالب از سوی مددکاران پرتلاش بلوک ارغوان، جمع زیادی از معلولین جوان به سفره افطار دعوت شدند تا ساعاتی متفاوت را در کنار هم تجربه نمایند.

 

معصومه جعفری راد مدیر امور اجتماعی آسایشگاه در خصوص این ویژه‌برنامه گفت:متاسفانه شیوع بیماری کرونا، تمامی برنامه‌های شاد و روحیه بخش اعم از گردش های روزانه، میهمانی ها و مراسمات شاد ویژه معلولین و سالمندان را به تعطیلی کشاند.

جعفری راد اضافه کرد:روحیه بخشی و ایجاد شور و نشاط ازجمله وظایف تعریف شده مددکاران در آسایشگاه است که محدودیت های تعریف شده، امکان اجرای برنامه‌های مختلف را از آنان سلب نموده است. با این حال و با هماهنگی کامل با ستاد پیشگیری از کرونا، برنامه‌های شاد و مفرحی را با رعایت اصول و ضوابط بهداشتی برای عزیزانمان برنامه ریزی کردیم که امید داریم اندکی از خستگی ناشی از محدودیت های ایجاد شده را کاهش دهد.

وی تصریح کرد:برپایی سفره های افطار گروهی ازجمله برنامه‌هایی است که در دستور کار مددکاران قرار دارد تا اوقات خوبی را تقدیم مددجویان کند.

مدیر امور اجتماعی آسایشگاه، حضور جمعی از مدیران مجموعه در کنار عزیزان معلول را به فال نیک گرفت و گفت:اگرچه تمامی مدیران و کارکنان مجموعه در این شرایط سخت، درگیر انجام وظایف خود هستند، اما قبول زحمت کردند تا علاوه بر حضور در این ویژه‌برنامه شاد، در برنامه‌های پیش رو برای سایر مددجویان بخش‌های مختلف دیگر نیز حاضر شوند تا در روحیه بخشی به عزیزانمان سهیم باشند.

گفتنی است کلیه برنامه‌های ماه مبارک رمضان ازجمله مراسم‌های سه‌گانه افطار خیرین در سالن مهر به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی لغو گردیده، نیکوکاران ارجمند می‌توانند ملزومات موردنیاز برای تهیه افطار مددجویان را تحویل واحد تغذیه نمایند تا با نظارت مسئولین بهداشتی کهریزک، آماده و در بخش‌های ۲۴ گانه بستری توزیع گردد.