88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

با اجرای برنامه تدوین‌شده، جمع زیادی از مددجویان آسایشگاه خیریه کهریزک ساعات خوشی را به‌ویژه در هنگام افطار در کنار هم تجربه خواهند کرد.

 به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک; در دومین دور از برنامه دورهمی ویژه مددجویان، این بار نوبت معلولین جوان و هنرمند رسید تا شبی زیبا و خاطره‌انگیز را به همراه مددکاران خود تجربه نمایند.

 پخش موسیقی شاد، برپایی سفره افطار و گفت‌وشنود با مدیران و مسئولین اجرایی مجموعه، ازجمله برنامه‌هایی بود که در محل چهل‌ستون آسایشگاه به انجام رسید تا علاوه بر تجدید روحیه عزیزان مددجو در شرایط خاص کنونی، اندکی از خستگی ناشی از قرنطینه همگانی ایجادشده کاسته شود.

گفتنی است محدودیت‌های تعریف‌شده به جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا، کلیه تجمعات و مراسمات شاد و مذهبی به‌ویژه در ماه مبارک رمضان در آسایشگاه را به تعطیلی کشانده است.

بااین‌حال و با توجه به نیاز مبرم تغییر در روحیه مددجویان ساکن در بخش‌های مختلف و با رعایت کامل اصول بهداشتی، مقرر گردیده تا مددکاران بلوک‌های گوناگون در شادی بخشی به این عزیزان در قالب جدول تدوین‌شده کوشش نمایند.

دورهمی ویژه معلولین جوان، مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌های کهریزکی در جوار محل زندگی‌شان و در فضای باز، اهم برنامه‌هایی است که مددکاران پرتلاش و سخت‌کوش آسایشگاه در اجرای آن تلاش خواهند کرد.