88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

با حضور گروه هنری و با استقبال مددجویان، میلاد پر نور و برکت امام حسن مجتبی (ع) در آسایشگاه خیریه کهریزک گرامی داشته شد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک؛ با برپایی سفره احسان خیرین و دعوت از جمعی دیگر از مددجویان، جشن میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) در آسایشگاه خیریه کهریزک گرامی داشته شد.

 

در این روز باشکوه، تنی چند از هنرمندان پیشکسوت و دف نواز نیز به جمع مددجویان اضافه شدند تا ساعاتی شاد را تقدیم عزیزان کهریزکی نمایید. آقایان امیرعلی قربانی و محسن تقی نژاد از جمله هنرمندانی هستند که به نمایندگی از سایر دوستان هنرمند خود به کهریزک آمدند تا شادی بخش باشند و دلهای بسیاری را در این روزهای خاص و سخت شاد کنند.

گفتنی است همه ساله و در روز میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام، سرای فرهنگی آسایشگاه با دعوت از گروه های مختلف هنری و مداحان اهل بیت (ع) جشن باشکوهی را برگزار می کند، امسال با توجه به محدودیت های موجود و رعایت مسائل بهداشتی، امکان برگزاری این مراسم در محل سرای فرهنگی میسر نشد و تنها با جمع محدودی از مددجویان و در جوار بخش های محل اقامتشان، یاد و خاطره خاندان اهل نبوت و امامت در دلها زنده شد.

امید است با پایان شرایط موجود و بهبود وضعیت، هرچه سریعتر روال زندگی همگان بویژه مددجویان ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک به حالت عادی بازگردد تا همچنان شاهد برگزاری انواع برنامه‌های شاد و مذهبی در این مجموعه خیریه باشیم.