88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

31 تن از کارکنان پر تلاش و ساعی آسایشگاه خیریه کهریزک که حائز بیشترین امتیاز مثبت در محل خدمت خود شده بودند ، موفق به دریافت لوح تقدیر از دستان مدیران مجموعه شدند .

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک؛ در گردهمایی منتخبین گروههای کارگری ، از 31 تن از کارکنانی که توانسته بودند نسبت به سایر همکاران خود بیشتر و بهتر بدرخشند ، با اهداء لوح تقدیر قدردانی شد .

 

در این مراسم که با حضور مدیران و سرپرستان حوزه های مختلف اجرایی در محل چهل ستون آسایشگاه برگزار شد، از تلاشهای شبانه روزی آن دسته از همکارانی که بتازگی به مقام بازنشستگی نائل گردیده اند ، قدرانی و مقرر گردید در اولین فرصت  لوح های یادبود به همراه یک بسته معیشتی برای یکایک آنان ارسال گردد.

محمدرضا صوفی نژاد مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک در جمع منتخبین گروههای کارگری ، انتخاب افراد نمونه را از سخت ترین امور ممکن دانست و گفت :

همه 900 نفر کارکنان آسایشگاه نمونه هستند ، همه آنان در هر شرایطی نشان داده اند که چقدر وابستگی به این سازمان بزرگ دارند و با چه عشقی در خدمت به عزیزان این خانه در تلاشند .

صوفی نژاد ، کهریزک را خانه معرفت خواند و افزود :

در اوضاع کنونی و در چنین طغیان و بحرانی ، 900 نفر همدل و رفیق توانستند ثابت کنند که خادمین شایسته ای برای کهریزک هستند و با عشق و عاطفه و علاقه ای که از خود نشان دادند ،شاهد کمترین آسیب به بیماران نیازمند دریافت خدمات درمانی و مراقبتی بودیم .

صوفی نژاد صاحب واقعی کهریزک را خداوند دانست و اذعان داشت :

در طول سالها و برای دفعات مختلف شاهد و ناظر بودم که یک انرژی خاص از کهریزک حمایت می کند . گاهی اوقات فکر می کردم که کاری را من انجام داده ام یا مسبب به نتیجه رسیدن آن من بوده ام ، اما با کمی دقت متوجه می شدم که تنها من و ما وسیله ای بیش نبوده ایم و صاحب واقعی اینجا کس دیگری به غیر از ماست .

مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک با بیان اینکه خداوند را می توان در میان دلهای شکسته جستجو کرد، یادآور شد :

در کجای این شهر و دیار ، این همه دلهای شکسته را می توان یکجا دید. بنابراین باید تلاش کرد تا رضایت خاطر صاحبان این دلهای شکسته را جلب نمود تا خداوند را از این منظر خشنود ساخت .