88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

با تقدیم لوح یادبود و شاخه گلی زیبا از جانب کارکنان، از ۲۲ سال خدمات محمد رضا صوفی نژاد مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک در کسوت مدیریت این مجموعه خیریه تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک; با حضور مدیران ارشد آسایشگاه و به جهت ارج نهادن به تلاش های بی وقفه و کارآمد محمد رضا صوفی نژاد، از خدمات وی در طول تمامی ۲۲ سال گذشته در آسایشگاه خیریه کهریزک قدردانی شد.

 

در این ویژه برنامه، هر یک از مدیران ارشد آسایشگاه با ارائه گزارشی از عملکرد حوزه اجرایی خود، به هدایت ها و حمایت های بی وقفه مدیریت مجموعه در پیشبرد امور صحه گذاردند.

مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک در آغازین روز ها از بیست و سومین سال خدمت خود در این مجموعه خیریه خطاب به همکاران حاضر گفت:

بدون تردید هر آنچه در طول تمامی این سالها توفیق نصیب کهریزک گردیده، حاصل تلاش تیمی و گروهی بوده است که با جان و دل در خدمت اهداف عالی و از پیش تعیین شده مرکز قرار گرفته است.

صوفی نژاد تصریح کرد:

تنها مدیران و کارگروه فعلی، عضو این تیم نیستند، بلکه همه ۹۰۰ نفر کارکنان آسایشگاه اعضای اصلی این حرکت پرشتاب کهریزک هستند که هر یک با پذیرش بخشی از وظایف مختلف، نقش خود را به خوبی ادا نموده اند تا امروز شاهد وضعیت کنونی مجموعه باشیم.

صوفی نژاد با اشاره به شرایط کنونی کهریزک نیز گفت:

طغیان و بحران ایجاد شده به واسطه شیوع بیماری کرونا درس های بزرگی به همه ما داد، به ما آموخت که میتوان با همدلی و وفاق بیشتر بر تمامی مشکلات غلبه کرد و در حفاظت از اعضای خانواده بزرگ کهریزک از هیچ کوششی دریغ نورزید.

صوفی نژاد با تقدیر از حمایت های همیشگی هیأت مدیره موسسه خیریه کهریزک هم گفت:

همواره سیاست گذاری ها، حمایت ها و برنامه ریزی های کلان هیأت مدیره موسسه راهگشای بسیاری از رویدادهای پیش روی کهریزک بوده و هست و این از لطف خداوند متعال است که چنین نیروی کارآمدی را در این مکان مقدس منصوب نموده است.

مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک بار دیگر با تشکر از همه همراهی ها و همکاری های کارکنان مجموعه، خدمت در کهریزک را توفیقی الهی برشمرد که نصیب هر کسی نخواهد شد و بر استمرار این خدمت بر محروم ترین اقشار جامعه تاکید کرد.