88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

با مساعدت شرکت شیر میهن و با ادای احترام به سالمندان و معلولین ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک، روز جهانی شیر گرامی داشته شد .

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک؛ همزمان با 11 خرداد مصادف با روز جهانی شیر ، مسئولین شرکت فرآورده های لبنی میهن با اهداء مقادیر قابل توجهی شیر جهت مصرف مددجویان ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک، در گرامیداشت این روز مهم سهیم شدند .

 

این شرکت در طول سال و در نوبت های متناوب با اهداء مقادیر قابل توجهی شیر و سایر فراورده های لبنی همواره در کنار خانواده بزرگ کهریزک بوده و سهم خود را در یاری رسانی به اقشار محروم و نیازمند جامعه ادا می نماید .

آرمین امینی از مسئولین شرکت فرآورده های لبنی میهن در زمان اهداء محموله شیر به واحد تغذیه ، به خبرنگار کهریزک گفت :

از فواید مصرف شیر در میان سالمندان و معلولین اطلاع کافی داریم و می دانیم که این ماده غذایی با ارزش در تغذیه این عزیزان نقشی مؤثر دارد .

وی بیان داشت :

از اینرو و در گرامیداشت  روز جهانی شیر همچون همیشه به یاد سالمندان و معلولین ساکن در کهریزک بودیم و از قبل تمهیدات لازم را جهت ارسال این محموله در نظر داشتیم .همچنین در طول سال با اختصاص سهمیه ای مجزا برای بیماران کهریزک، در کنار مسئولین تغذیه ی آسایشگاه خواهیم بود .

شایان ذکر است سازمان غذا و کشاورزی ملل متحد FAO که 191 عضو بین المللی در آن فعالیت میکنند ، برای اولین بار در اول ژوئن 2001 رسماً این روز را بعنوان روز جهانی شیر اعلام کرد . این سازمان تلاش میکند که تمام مردم جهان به غذای سالم ، کافی و با کیفیت دسترسی داشته باشند .