88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

مرکز علمی کاربردی آسایشگاه معلولین و سالمندان کهریزک، اقدام به برگزاری مسابقه ی عکاسی ویژه دانشجویان این مرکز نموده است.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ با هدف تقویت روحیه فرهنگی و در 3 محور کرونا و سالمندان، کرونا و کمک¬های مردمی و کرونا و درمان ، مسابقه عکاسی و خاطره نویسی ویژه دانشجویان مرکز علمی کاربردی آسایشگاه خیریه کهریزک برگزار می شود .

 

آرزو ولایی مسئول فرهنگی دانشگاه ، ایجاد و تقویت علاقمندی دانشجویان به کارهای هنری را از دیگر اهداف این مسابقه برشمرد و گفت :

با توانمندی که در دانشجویان این مرکز سراغ داریم ، مطمئن هستیم آثار ارسالی می تواند جهت شرکت در نمایشگاه های هنری و یا چاپ در نشریات مختلف نیز مورد استفاده قرار گیرد .

ولایی همچنین تهیه آرشیوی از این آثار را مورد تأکید قرار داد و گفت :

این آرشیو می تواند برای دانشجویان ترم ها و سالهای آینده در حکم گنجینه ای ارزشمند باشد ، برای آنان که شرایط کنونی کهریزک بویژه دوران مبارزه بی امان و خستگی ناپذیر کارکنان با بیماری کرونا را درک نکرده باشند، قطعاً درس های زیادی را به همراه خواهد داشت .

مسئول فرهنگی دانشگاه آسایشگاه خیریه کهریزک از دانشجویان خواست تا با ارسال آثار خود حداکثر تا پایان نیمه تیرماه سال جاری ، منتظر رای داوران در اعلام نتایج و معرفی برترین دانشجویان در زمینه ارسال بهترین عکس و خاطره نویسی باشند .

علاقمندان به شرکت در این مسابقه می توانند آثار خود را تا نیمه تیرماه سال جاری  به دفتر فرهنگی مرکز علمی کاربردی آسایشگاه خیریه کهریزک تحویل نمایند .