88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

با حضور استاد میرنصیری و گروه هنری معلولین ، کلاسهای نمایش درمانی هنرجویان معلول در محوطه بزرگ آسایشگاه خیریه کهریزک فعالیت خود را از سر گرفت .

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک؛ محوطه چهلستون شاهد برپایی کلاسهای نمایش درمانی معلولین بود.

 

این کلاس هنری آموزشی که بدلیل قرنطینه کامل آسایشگاه نزدیک به 4 ماه تعطیل بود ، با تمهیدات خاص بهداشتی بازگشایی شد .

دکتر حمیده پورفهیم معاون توانبخشی آسایشگاه ، بازگشت به زندگی نرمال را از اهداف عمده این بازگشایی اعلام کرد و گفت :

با حضور جمع زیادی از هنرجویان عزیزمان و در فضای باز چهلستون ، کلاسهای هنری را آغاز کردیم تا شروعی دوباره باشد بر این فعالیتهای پرطرفدار در جمع معلولین کهریزک .

دکتر پورفهیم با اشاره به تمهیدات بهداشتی اتخاذ شده در کلاسها گفت :

مددجویان عزیزی که از نظر بهداشتی بخشهای آنان سبز بود و هیچکدام در معرض خطر نبودند و آن دسته از عزیزانی که پس از ابتلاء به سلامت این بیماری را پشت سر گذارده اند ، در کلاس حاضر شدند ضمن آنکه گواهی سلامت استاد میر نصیری ، تأییدی بود بر مجوز فعالیت ایشان بر آموزش هنرجویان معلول کهریزک .

وی با اشاره به آزمایشی بودن این بازگشایی هم گفت :

تا زمان بی خطر بودن این کلاس ها و با درنظر گرفتن شرایط خاص بهداشتی ، به دنبال ادامه هنرآموزی مددجویان هستیم و امید داریم که برگزاری این کلاس ها آسیبی به سلامت آنان نزنند . اگر احساس کنیم اینگونه فعالیتها ممکن است سلامت هنرآموزان را به خطر بیندازد ، در تعلیق کلاس ها درنگ نخواهیم کرد .

معاون توانبخشی آسایشگاه اجرای برنامه های آنلاین در صورت تداوم شرایط کرونا در جامعه را از برنامه های مسئولین فرهنگی عنوان و بر تداوم فعالیتهای هنری عزیزان مشتاق تأکید کرد . 

خاطر نشان می گردد با وجود محدودیت های اعمال شده در طول مدت قرنطینه ،هنرجویان معلول کهریزک از طریق فضای مجازی با استاد خود در ارتباط بوده تا از این طریق اجازه ندهند وقفه ای در تمرینات هنری آنان ایجاد گردد.