88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

در فضایی سرشار از احساسات پاک و کم نظیر، همایش سرگروه های نیکوکاران در آسایشگاه خیریه کهریزک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک;با حضور سرگروه های نیکوکاران در جمع مدیران و مسئولین آسایشگاه خیریه کهریزک، چالش های پیش روی ادامه فعالیت های داوطلبانه بانوان و آقایان نیکوکار به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

 

در این همایش که در فضایی سرشار از احساسات پاک خادمین داوطلب خدمت انسان دوستانه برگزار شد، هر یک از سرگروه های نیکوکاران به امید گشایش راهی برای ادامه فعالیت های گروه های تحت نظارت خود، به اظهار نظر پرداخت.

استماع گزارش عملکرد حوزه های مختلف اجرایی در طول ۴ ماه گذشته برای رسیدن به ثبات مطلوب در مهار گسترش بیماری کرونا در آسایشگاه، از دیگر بخش های گردهمایی سرگروه های نیکوکاران در کهریزک بود.

در این نشست، محمد رضا صوفی نژاد مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک گروه های نیکوکاری را استوانه های راستین انسانیت و شرافت در این مجموعه خیریه دانست و گفت:

دلتنگ حضور شما و یکایک اعضا تیم همراه هستیم و امیدواریم هر چه سریعتر بتوانیم باز هم از وجود مقدس شما در جمع مددجویان بهره های فراوان بریم.

صوفی نژاد در ادامه بیان داشت:

فعالیت های گروه های نیکوکاری صرفاً به استحمام بیماران و رفع نیازهای شخصی آنان خلاصه نمی شود، بلکه هر یک از اعضا گروه سفیران کهریزک در جامعه هستند که با معرفی آن به عامه مردم، نقشی بی بدیل در سرازیر شدن کمک های انسان دوستانه برای ادامه زندگی مددجویان ایفا می کنند.

وی عدم حضور گروه های نیکوکاری در کهریزک را خسارتی جبران ناپذیر دانست و گفت:

وابستگی بیماران به عشق و علاقه ای که شما برای آنان به ارمغان می آورید، پایانی ندارد. با این حال و با توجه به حساسیت های فراوان در پیشگیری از شیوع بیماری، ناچار شدیم مدتی دوری شما عزیزان را به جان بخریم تا مبادا این بیماری آسیبی به حتی یک نفر از شما وارد کند.

صوفی نژاد با تاکید بر ایجاد تمهیدات لازم برای برقراری مجدد فعالیت گروه های نیکوکاری نیز گفت:

از همه شما گرامیان می خواهیم تا اجازه فرمایید با تلفیق نقطه نظرات شما در کمیته ستاد مقابله با کرونا و تیم تخصصی شاغل در آسایشگاه، راهکارهای قطعی رسیدن به ادامه فعالیت های گروه های نیکوکاری را به نتیجه رسانده تا باز هم منتظر دیدار مجدد شما در کهریزک باشیم.

مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک، خدمت به دل‌شکستگان جامعه را لیاقتی بزرگ برای هر انسانی دانست و تصریح کرد:

خدا را در میان افراد دل‌شکسته می توان جستجو کرد و کجا می شود به غیر از کهریزک، این‌همه دل‌شکسته را یکجا دید، کسانی که به هر تقدیر خانه امیدشان اینجا شده است و همچنان امیدوار به ادامه زندگی هستند.