88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

دختران معلول ساکن در خانه و خانواده بزرگ کهریزک همانند تمامی دختران ایران زمین، در گرامیداشت روز دختر شادی کردند و هدیه گرفتند.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ; در خجسته زادروز حضرت فاطمه معصومه (س) و به مناسبت روز دختر، جشن باشکوهی در آسایشگاه خیریه کهریزک برپا شد تا دختران معلول ساکن در این خانه بزرگ همانند تمامی دختران وطن شاد باشند.

 

هنرنمایی سعید غائی یار همیشه همراه کهریزک و شادی آفرینی در جمع دختران معلول، تهیه ملزومات پذیرایی و در نهایت توزیع کادو ویژه این روز میان عزیزان کهریزکی توسط محمدرضا پاکدلان از جمله اقدامات ارزشمند خیرین در روز میلاد حضرت معصومه (س) بود ضمن آنکه امیر حسین خردمند دیگر یار وفادار این مجموعه خیریه همچون همیشه در آماده سازی تجهیزات لازم مانند سیستم صوتی همراه و همگام با دیگر عزیزان نیک اندیش در تلاش بود.

مناسبت های مختلف مذهبی و اعیاد رسمی کشور، تنها بهانه ای زیبا برای شادی بخشی به خانواده بزرگ کهریزک توسط بلند نظران جامعه است، انسان های فرهیخته و فهیمی که به نیکی دریافته اند باید در تقسیم شادی ها و مهربانی ها با کسانی سهیم بود که به جز خداوند متعال و عنایت مستمر خیرین، توانی برای ادامه زندگی آرام و آسوده توأم با شاد زیستن ندارند.