88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

آموزش همزیستی کودکان نیلوفری با دورهمی در محوطه حیاط مرکزی نیلوفر آسایشگاه خیریه کهریزک البرز برگزارشد.

 به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک البرز ، سرگرمی و نشاط به همراه شور و هیجان از ملزومات زندگی کودکان می باشد هر چند که به ظاهر شرایط طبیعی نداشته باشند اما توجه و محبت به کودکان معلول وکم توان ذهنی از اهمیت خاصی برخوردار می باشد

 

بدین مناسبت دورهمی درحیاط ساختمان نیلوفر مرکز نگهداری و توانبخشی کودکان معلول ذهنی با حضور جمعی از کودکان برگزارشد. این دورهمی با حضور مسئولین بخش کودکان و به منظور ایجاد ساعاتی خوش برای کودکان فراهم شد که با استقبال کودکان همراه بود.

آهنگ آرام و برف شادی در محوطه حیاط به همراه رقص کودکانه در این بخش قابل توجه بود زیرا دنیای کودکانه فرزندان بی سرپرست و بدسرپرست رنگ شادی داشت .همچنین به مراقبین این بخش که در این روزهای کرونائی زحمت مضاعفی تحمل می کنند به مناسبت میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها هدایائی اهداء شد.

عموئی روان شناس کودکان گفت :کودکان معلول ذهنی بسیار عاطفی و مهربان هستند و محبت به آنان و توجه به  برنامه های آموزشی و توانبخشی در رشد جسمی و ذهنی آنان تاثیر به سزایی دارد . وی افزود : همچنین هدف از این دورهمی ها آموزش همزیستی کودکان کنار یکدیگر می باشد و ما دراین رسالت بزرگ تلاش خود را انجام می دهیم .

لازم به ذکر است این جشن با رعایت نکات بهداشتی بر اساس پروتکل های از پیش تعیین شده  انجام شدتا آسیبی متوجه کودکان نباشد.