88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

۱۵ خانواده از زوج های معلول وابسته به آسایشگاه خیریه کهریزک به یک دورهمی صمیمی دعوت شدند.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ; با حضور هنرمندان جوان و مهربان شهر و در فضایی سرشار از شادی و نشاط، خانواده های زوج های معلول یک شب شاد را در کنار هم گذراندند.

 

گروه هنری تهران دی جی به سرپرستی ایمان صالحی و خوانندگی مجتبی حاجی پور، هر آنچه در توان داشتند در شادی بخشی به این جمع با صفا تلاش کردند،ضمن آنکه علی رضا طوسی اجراکننده موزیک و امیر حسین خردمند صدابردار گروه نیز در هرچه باشکوه‌تر شدن این میهمانی به دوستان جوان و مهربان خود کمک کردند.

از جلوه های ویژه میهمانی شاد زوج های معلول، حضور پررونق مددکاران پرتلاش مجموعه بود که علاوه‌بر همراهی با این خانواده‌ها، وظیفه پذیرایی از حاضرین را هم عهده‌دار شدند تا همچون همیشه نشان دهند که دوستان خوبی برای این جمع هستند.

محبوبه تاتار از مددکاران مهربان آسایشگاه با ابراز خوشحالی از این رویداد با صفا به خبرنگار کهریزک گفت:

از صبح امروز همه ما در تکاپو بودیم تا بتوانیم این مراسم را به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم و خوشحال هستم که اعلام کنم دوستان حاضر در این میهمانی، همه از عملکرد ما راضی بودند.

تاتار همچنین خوشحالی یکایک زوج های معلول را باعث افتخار خود و همکاران دانست و گفت:

اینجا همه ما اعضاء یک خانواده و یک فامیل هستیم. در زمان خوشی و شادی در کنار هم هستیم و اگر خدای ناخواسته برای هر کدام از دوستان مشکلی بوجود آید، همه در رفع آن مشکل تلاش خواهیم کرد.

مجتمع مسکونی عمید وابسته به آسایشگاه خیریه کهریزک در سال ۱۳۷۹ به همت زنده‌یاد دکتر عمیدحضور و با ۲۰ واحد مسکونی ساخته و مورد بهره‌برداری قرار گرفت. در حال حاضر ۱۵ خانواده از زوج های معلول در فضایی آرام و آسوده در این منازل ساکن هستند و با کار و فعالیت در توانبخشی و سایر واحد‌های آسایشگاه، امورات خود را با حمایت های همه جانبه مسئولین این مجموعه خیریه می گذرانند.