88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

خادمین حرم مطهر امام رضا علیه السلام به دیدار مددجویان آسایشگاه خیریه کهریزک  البرز آمدند .

 به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک البرز ،  ساماندهی جشنها در سراسر ایران با تشکل های مردمی و عشق و ارادت به ائمه معصومین از دیر باز وجود داشته و اعتقاد به برپایی مراسم و مناسک مذهبی بر اساس اعتقادات شیعیان رنگ و بوی خاصی دارد و هفته کرامت نیز بر این اساس با مراسم های خاصی در آسایشگاه خیریه کهریزک همراه است .

 

 به بهانه هفته کرامت و میلاد با سعادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت علی ابن موسی الرضا ( ع) صبح روز سه شنبه جمعی از خادمین حرم مطهر رضوی با نام  کاروان زیر سایه خورشید به همراه پرچم متبرک از آسایشگاه خیریه کهریزک البرز بازدید کردند .

در این بازدید خادمین حرم مطهر رضوی به دیدار مددجویان مراکز شبانه روز ی نیلوفر ؛ یاس ، لاله  رفتند تا با حضورشان به مناسبت هفته کرامت و استنشاق عطر یاس حرم مطهر رضوی با پرچم متبرک دلهای عاشقان امام رضا را به صحن متبرک آن امام همام نزدیک کند .

در این بازدید مددجویان با توسل و استغاثه به ضامن آهو علی ابن موس الرضا المرتضی علیه السلام  لحظاتی دل را به آن امام همام  سپردند تا با نگاهی لباس عافیت و صبر بر تنشان بپوشاند.

این بازدید با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک و ضد عفونی بخش ها انجام شد و با توجه به شیوع ویروس کرونا بدون لمس پرچم متبرکه و صرفا با دوره گردانی پرچم در بخش ها انجام شد .

دخیل بستن به پنجره فولاد و آرزوی سلامتی برای همه بیماران درسراسر دنیا و نشستن بر سفره حاجات و گنج بی پایان عشق

در این روزها خالی از لطف نیست به امید آنکه مددجویان آسایشگاه خیریه کهریزک لباس صبر و عافیت را برتن بپوشانند .