88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران، استفاده از فن آوری نوین و آموزش های تخصصی را از برنامه های اساسی در خدمات توانبخشی و درمانی دانست و بر انجام این مهم در کهریزک تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ; دکتر مهدی میرباقری محقق و استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران در دیدار از آسایشگاه خیریه کهریزک، خدمات درمانی و توانبخشی موجود را مورد ارزیابی قرار داد.

 

وی با تحسین عملکرد مسئولین حوزه توانبخشی در زمان حضور در بخش فیزیوتراپی کهریزک گفت:

امکانات متعددی در این بخش جمع آوری و مورد استفاده قرار می گیرد که نقطه تمایز آن با سایر مراکز توانبخشی در کشور است. با این حال استفاده از تکنولوژی مدرن می‌تواند در توانبخشی افراد با مشکلات جسمی و حرکتی، سرعت و کیفیت خدمات و توانمندسازی را افزایش دهد.

دکتر میرباقری همچنین در دیدار از مرکز علمی کاربردی کهریزک نیز گفت:

آموزش پرسنل متخصص جهت خدمت در موسسه خیریه کهریزک و اشتغال در سایر مراکز مشابه با همکاری دانشگاه تهران، می تواند نقطه عطف فعالیت های این مرکز آموزشی در کشور باشد.

در ابتدای این دیدار، دکتر حسن احمدی مدیر عامل موسسه خیریه کهریزک همکاری مشترک بین دانشگاه تهران و مرکز علمی کاربردی کهریزک را نشان از شایستگی این مرکز دانست و گفت:

موسسه خیریه کهریزک با برخورداری از امکانات متعدد درمانی و توانبخشی و همچنین نیروهای متعهد توانسته است به عنوان الگویی برتر در خدمت رسانی به سالمندان و معلولین موفق عمل نماید.

دکتر احمدی خاطر نشان کرد:

توسعه خدمات درمانی و توانبخشی نیازمند برخورداری از زیرساخت های مختلف است که همکاری با دانشگاه تهران می تواند در فراهم نمودن و به روز رسانی این خدمات سرعت بخشد.

رییس مرکز علمی کاربردی موسسه خیریه کهریزک تهیه پروتکل های تشخیصی، درمانی ، توانبخشی و آموزش پرسنل تخصصی را مستلزم داشتن مجوز های لازم از مراکز ذیصلاح دانست و بر ایجاد تفاهم نامه و قرارداد همکاری با دانشگاه تهران تاکید کرد.