88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

در روز میلاد امام رئوف و مهربانی ها، مردم نوعدوست و نیک اندیش شهر، روزی رسان مددجویان آسایشگاه خیریه کهریزک شدند.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ; در خجسته زادروز مطهر و منور امام رضا (ع) ، مردم نوعدوست و مهربان شهر آسایشگاه خیریه کهریزک را مقصد احسان و نیکوکاری خویش قرار دادند.

 

تحویل انواع میوه و شیرینی به انبار هدایا و نیز ملزومات طبخ غذا ، مواد شوینده و بهداشتی، ره آورد حامیان همیشگی کهریزک بود، همچنین جمع دیگری از خیرین ترجیح دادند با کمک های نقدی خود اجازه دهند تا مسئولین آسایشگاه در تهیه مایحتاج مورد نیاز اقدام نمایند.

هر چند به دلیل محدودیت های بهداشتی و مراقبتی این عزیزان همچون همیشه نتوانستند به دیدار سالمندان و معلولین ساکن در بخش های مختلف بروند، اما قطعاً پس از عادی شدن اوضاع و بازگشت آرامش به زندگی همگان این رویه خوشایند باز هم اتفاق خواهد افتاد و دلجویی و اظهار لطف به مددجویان در برنامه روزانه همه مراجعه کنندگان و خیرین ارجمند قرار خواهد گرفت.

حضور پررونق و با برکت همه خیرین و نیکوکاران جامعه که پشتوانه های اصلی کهریزک به شمار می آیند و هر یک به نوعی در تامین نیازهای پرشمار ۱۷۵۰ مددجوی سالمند، معلول و بیمار مبتلا به ام اس یاری رسان این مجموعه خیریه هستند، همواره مورد دلگرمی بوده باعث می شود تا زندگی آرام و آسوده ای را برای محروم ترین اقشار جامعه فراهم نمایند.