88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

با حضور اساتید دانشگاه تهران و همکاری انجمن دیابت گابریک، ارتقاء دانش بهیاران و مسئولین بخش ها در دستور کار قرار گرفت.

 به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ; مرکز علمی کاربردی آسایشگاه خیریه کهریزک شاهد برگزاری کلاسهای آموزشی ویژه بهیاران در آشنایی هر بیشتر آنان در رسیدگی به بیماران مبتلا به دیابت بود.

به گفته آرزو ولائی مدیر امور فرهنگی مرکز علمی کاربردی کهریزک، این کلاس ها زیر نظر معاونت بهداشت دانشگاه تهران و همکاری انجمن دیابت گابریک در راستای ارتقاء دانش بهیاران و مسئولین بخش های مختلف بستری صورت پذیرفت.

 

ولائی همچنین اذعان داشت:

در ۴ آیتم جداگانه و توسط اساتید برتر دانشگاه تهران، آموزش های لازم برای آشنایی هر چه بیشتر حاضرین با مقوله دیابت ارائه گردید.دیابت و مدیریت آن، اصول اندازه گیری قند خون و تزریق انسولین، تشخیص و درمان افت قند خون و اصول مراقبت از بیماران دیابتی از جمله سرفصل های آموزشی در این کلاس ها بود

مسئول فرهنگی مرکز علمی کاربردی کهریزک با اعلام اینکه دور بعدی کلاسهای ضمن خدمت بهیاران در مرداد و شهریور ماه خواهد بود، افزود :

افزایش و ارتقاء دانش بهیاران و مسئولین بخش ها این امکان را برای بیماران فراهم می کند تا در محیطی امن تر زندگی خود را با کمترین عارضه ممکن ادامه داده، نقشی تاثیرگذار در سلامت همه مددجویان ایفا می نماید.

گفتنی است انجمن دیابت گابریک یک تشکل مردم نهاد، غیر انتفاعی و داوطلبانه است. این انجمن در سال 1385 تشکیل و در سال 1396 به عضویت فدراسیون بین المللی دیابت درآمد. گابریک تاکنون آموزش های خود را در شهر های مختلف کشور در اختیار جامعه دیابتی، دانشگاهیان و عموم مردم قرار داده است.