88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

با مروری بر آموزش مهارت های زندگی زیر نظر کارشناسان روانشناسی، برپایی کلاس های آموزشی ویژه مددجویان جوان در برنامه کاری تیم امور اجتماعی آسایشگاه خیریه کهریزک قرار گرفت.

 به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ; با هدف حفظ و ارتقاء سلامت روان و بکارگیری تکنیک های مختلف، مجموعه کلاس های آموزشی ویژه مددجویان جوان در برنامه کاری تیم امور اجتماعی آسایشگاه خیریه کهریزک قرار گرفت.

 

 در این کلاس، صفاریان کارشناس روانشناسی با تعریفی جامع از مهارت های زندگی، از حاضرین دعوت کرد تا با استفاده از تکنیک های ارائه شده به فکر زندگی آرام و آسوده تری باشند.

 وی با نگاهی به مقوله سواد و تحصیلات هم گفت:

امروزه دیگر سازمان یونسکو سواد را صرفاً خواندن و نوشتن نمی داند بلکه داشتن مهارت های کافی در زندگی و نحوه بکارگیری آن است.

 حق پرست دیگر کارشناس روانشناسی حاضر در این کلاس با تعریف خودآگاهی و خودشناسی اظهار داشت:

شناخت نقاط ضعف و قوت، کار کردن بر روی نقاط ضعف و همچنین تقویت نقاط قوت از جمله مهارت هایی است که می تواند موفقیت های چشمگیری را نصیب هر شخصی نماید.

 وی با دعوت از حاضرین برای کار بر روی نقاط ضعف و قوت خود، از همه مددجویان جوان خواست با جدی گرفتن آموزش های فوق، منتظر کسب نتایج شگفت انگیز آن باشند.

 در پایان این کلاس مقرر گردید ضمن توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و شرایط ایجاد شده در همه سازمان ها، با تکیه بر دو اصل همدلی و مهارت گوش دادن، کلاس های بعدی در موعد تعیین شده مناسب تشکیل شود.