88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

محمدرضا صوفی نژاد با تبریک عید سعید قربان به همه خیرین و نیکوکاران، از همدلی و همراهی‌های این یاران همیشه مهربان کهریزک تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک؛ همان‌طور که انتظار می‌رفت و به‌رسم و سنت همیشگی، مردم نوع‌دوست و نیکوکار شهر در روز عید سعید قربان با حمایت‌های بی‌دریغ خود یار و یاور 1750 مددجوی سالمند، معلول و بیمار مبتلابه ام.اس شدند.

 

این بلندنظران جامعه با اهدا نذورات و قربانی‌های خود، سهم بسزایی در تأمین گوشت و سایر اقلام غذای مددجویان داشتند و بازهم ثابت کردند که هرگز کهریزک و ساکنین آن را تنها نخواهند گذاشت.

محمدرضا صوفی نژاد مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک در پیامی به همین مناسبت خطاب به خیرین و نیک اندیشان اظهار داشت:خداوند متعال را شاکریم که پشتوانه‌های بزرگی چون شما داریم که می‌دانید باید در زندگی بخشی به نیازمندترین افراد جامعه سهامدار باشید.

وی عید سعید قربان را روز ملی کهریزک دانست و گفت:کهریزک از بدو تأسیس تاکنون بر اساس باورهای دینی و مذهبی مردم موفق شده است محلی مطمئن برای اجرای نیات شرعی نیکوکاران و پناهگاه امنی برای نیازمندان واقعی و بیماران باشد و همین ایمان قلبی است که با وجود همه محدودیت‌ها و مشکلات اقتصادی، بازهم قدم‌های پرمهر خیرین را به سمت این مجموعه خیریه رهنمون می‌سازد.

صوفی نژاد با ابراز تأسف از اینکه در روز عید قربان، کهریزک نتوانست میزبان خوبی برای یاران خود باشد نیز گفت:همگان شاهد هستند که محدودیت‌های مختلف و پروتکل‌های بهداشتی اجازه برگزاری مراسم و جشن‌های همیشگی را نمی‌دهد، ما نیز پیرو همین مقررات هستیم و هرگز حاضر نمی‌شویم خدای ناخواسته حتی یک نفر از خیرین دچار بیماری کرونا شوند.

مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک با تقدیر مجدد از تمامی نیکوکاران قدیمی و جدید این مرکز هم گفت:با دعا به درگاه خداوند متعال می خواهیم تا هر چه سریع‌تر این بیماری از جامعه ما و کل جهان رخت بربندد و اوضاع به حالت عادی بازگردد. منتظر آن روز می‌مانیم تا بار دیگر بتوانیم میزبان خوبی برای همه همدلان کهریزک باشیم و آنان نیز با حضور در بخش‌های مختلف بستری به عیادت و دلجویی از بیماران چشم‌انتظار بیایند.

گفتنی است همه‌ساله در روز عید سعید قربان، آسایشگاه خیریه کهریزک میزبان جمع کثیری از مردم نوع‌دوست و نیکوکار شهر است که می‌آیند تا علاوه بر اهدا نذورات و قربانی‌های خود، در جشنواره کهریزک نیز شرکت کرده و از نزدیک با مددجویان تحت پوشش این مجموعه ملاقات نمایند. در سال جاری و به دلیل محدودیت‌های ایجادشده ناشی از گسترش بیماری کرونا، کلیه برنامه‌ها و تجمعات لغو گردید و نیکوکاران بیشتر از راه های غیر حضوری اقدام  به اهدا نذورات و قربانی‌های خود اکتفا کردند.