88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

شادی و شادکامی باهمت خیرین و نیکوکاران جامعه به جمع معلولین جوان ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک آمد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک; با حضور مدیران و مسئولین آسایشگاه در کنار معلولین جوان، دورهمی شادی در این مرکز خیریه برگزار شد.

 

در این برنامه شاد که با نوای موسیقی و هنرنمایی معلولین جوان همراه بود، هر یک از این عزیزان در گفتگو با مدیر آسایشگاه به طرح نظرات خود پیرامون زندگی آرام در این روزهای خاص پرداختند. تقدیر و سپاس از تلاش‌های کادر پرستاری، مددکاری و درمان از دیگر گفتارهای معلولین جوان در این برنامه بود.

مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک نیز قدرشناسی این عزیزان جوان را ستود و از همه آنان خواست تا بیش‌ازپیش مراقب سلامتی خود باشند.

وی خطاب به فرزندان کهریزک اظهار داشت: حفظ سلامتی و تندرستی یکایک شما وظیفه ما به‌ویژه کادر پرستاری و درمان است، بااین‌حال به خاطر داشته باشید بهترین مراقبین خود شما هستید که با رعایت اصول بهداشتی می‌توانید با خیالی آسوده این دوران را پشت سر بگذارید.

صوفی نژاد به مدیران حاضر در این مراسم نیز گفت: بسیاری از فعالیت‌های روزمره عزیزان ما در این مدت محدود گردیده یا به دوران بعد از کرونا موکول شده است. طبیعی است که کسالت و گوشه‌گیری به سراغ فرزندان این خانه بیاید، بنابراین باید با برنامه‌ریزی‌های مختلف بتوانید کمک قابل‌ملاحظه‌ای در رفع کسالت‌ها و بی‌حوصلگی همگان نمایید.

در پایان این دورهمی و از محل نذورات خیرین در عید سعید قربان، عصرانه حاضرین طبخ و توزیع شد.