88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

در روزهای سخت قرنطینه، دیدار اعضاء هیئت‌مدیره و امنا موسسه خیریه کهریزک و مددجویان تحت پوشش، متفاوت‌تر از همیشه بود.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک; بیش از پنج ماه از قرنطینه همگانی در آسایشگاه خیریه کهریزک می‌گذرد و طبیعی است که زندگی در این شرایط به‌مراتب سخت‌تر از تمامی روزهاست.

اعمال محدودیت‌های مختلف و از همه مهم‌تر لغو برنامه‌ها و گردش‌های دسته‌جمعی، خستگی مضاعفی را نصیب معلولین و سالمندان ساکن در این مجموعه کرده است.

گرچه مدیران و مسئولین آسایشگاه در تلاش‌اند تا برنامه‌های مختلفی را جهت پر کردن اوقات مددجویان اجرا نمایند، بااین‌حال همه امیدوارند با عادی شدن اوضاع به زندگی طبیعی خود بازگردند. بازگشایی کارگاه‌های هنری، ورزشگاه، ملاقات‌های روزانه، گردش‌های دسته‌جمعی و سفرهای برون‌شهری ازجمله نیازهای همیشگی معلولین و سالمندان است که می‌تواند اوقات آنان را مانند گذشته به‌خوبی پر کند.

در این روزهای سخت قرنطینه و در برنامه‌ای از پیش تعیین‌شده، اعضاء هیئت‌مدیره و امنا موسسه خیریه کهریزک به دیدار معلولین ساکن در بلوک ارغوان رفتند تا ساعاتی را در کنار آنان باشند. گفتگوی چهره به چهره، شنیدن خواسته‌ها و نیازها و درنهایت صرف میان وعده دسته‌جمعی، برنامه‌های این دیدار پرمهر و دوستانه بود.

دکتر حسن احمدی مدیرعامل موسسه خیریه کهریزک در سخنان کوتاهی خطاب به حاضرین گفت:

ما هم مانند شما دغدغه این روزهای سخت راداریم و همه امیدواریم که باریشه کنی بیماری کرونا، شرایط عادی شود اما تا آن زمان می‌بایست با رعایت اصول بهداشتی و تحمل محدودیت‌ها، مراقب سلامتی خود و اطرافیان باشیم.

دکتر احمدی اضافه کرد:

اعضاء هیئت‌مدیره و امنا موسسه بیشترین تلاش رادارند تا با فراهم نمودن امکانات موردنیاز، زندگی همه سالمندان و معلولین در رفاه کامل باشد و با کمترین آسیب از این روزها عبور نمایند.

مدیرعامل موسسه خیریه کهریزک با آرزوی سلامتی برای همه مددجویان و کارکنان این مرکز، از همگان دعوت کرد با حفظ آرامش و رعایت اصول بهداشتی به فردایی بهتر و آینده‌ای روشن بیاندیشند.