88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

بیش از ۷۰ مددجوی سادات در روز عید سعید غدیر خم ، مورد عنایت ویژه مسئولین آسایشگاه خیریه کهریزک قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ; همه ساله و به رسم ادب و احترام ، مددجویان سادات در روز عید سعید غدیر خم مورد عنایت و توجه ویژه همگان قرار می گیرند به گونه ای که کارکنان و سایر مددجویان آسایشگاه به دیدار ایشان می روند و ضمن تبریک فرارسیدن این روز ، از دستان سادات هدیه ای به عنوان تبرک دریافت می کنند.

 

با توجه به اینکه شرایط امسال با تمامی سالهای گذشته متفاوت است و حتی رفت و آمد بین بخش ها نیز به واسطه رعایت پروتکل های بهداشتی محدود گردیده است ، با برنامه ریزی انجام شده توسط واحد روابط عمومی و همراهی تنی چند از مسئولین و مددکاران ، هدایای این عزیزان تقدیم گردید.

شایان ذکر است گروه هنری میلاد هم که در روز عید سعید غدیر خم در آسایشگاه حضور داشت ، با همراهی و هنرنمایی های خود لبخند شادی و نشاط را بر چهره همه مددجویان بویژه سادات حاضر در کهریزک نشاند.

روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک با تبریک مجدد به مناسبت فرارسیدن عید سعید غدیر خم به همه هموطنان بویژه خیرین و نیکوکاران جامعه که با لطف و عنایت آنان چرخ زندگی آرام بیش از ۱۷۵۰ مددجوی تحت پوشش این مجموعه خیریه در حال گردش است ، از همه سخاوتمندان جامعه دعوت می نماید تا با همراهی ها و مساعدت های همیشگی خود در ادامه زندگی بخشی به این عزیزان ، یار و یاور مسئولین و دست اندرکاران کهریزک باشند.