88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

گروه هنری سید الاحرار متشکل از نوجوانان فهیم شهر ، با اجرای برنامه های شاد به سالمندان و معلولین ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک ادای احترام کردند.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ; در روز عید سعید غدیر خم ، خانواده بزرگ کهریزک میهمانان ارجمندی داشت که آمدند تا سهمی از شادی و نشاط را تقدیم عزیزان معلول و سالمند نمایند.

 

نوجوانان پر احساس و با عاطفه ای که در اعیاد مذهبی مسیر کهریزک را به نیکی یافته اند ، اینبار نیز با زمزمه اشعاری در مدح مولای متقیان حضرت علی (ع) ، ساعاتی را میهمان سالمندان و معلولین پرشماری شدند که خانه امیدشان کهریزک است.

محسن مولایی سرپرست گروه هنری سید الاحرار در گفتگو با خبرنگار کهریزک اظهار داشت :

دیدار با سالخوردگان و معلولینی که شب و روز خود را در کهریزک می گذرانند ، همواره برای من و این نوجوانان هنرمند باعث شادی و مسرت است.

نجفی با نگاهی به اشک ها و لبخند های این نوجوانان در هنگام اجرای برنامه‌های هنری گفت :

احساسات پاک این نوجوانان و آینده سازان کشور قابل ستایش است ، آنان از صمیم دل در وصف مولای خود اجرای برنامه کردند و خوشحال از آن هستند که توانسته اند در این عید خجسته در کنار سالمندان و معلولین کهریزک باشند.

سرپرست گروه هنری سید الاحرار با ادای احترام به همه کارکنان آسایشگاه کهریزک که وظیفه خدمت به بیماران و مددجویان را عهده دار هستند ، برای همه خادمین این سازمان آرزوی سلامتی کرد.