88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

عزاداری سید و سالار شهیدان - امام حسین (ع) - و یاران باوفای آن حضرت در ماه محرم امسال ، متفاوت تر از همه سال های گذشته برگزار می شود.

 

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ; کتابخانه آسایشگاه خیریه کهریزک که همه ساله محل برگزاری مراسم سوگواری محرم در رثای جانسوز سیدالشهدا و یاران با وفای آن حضرت بوده، امسال نیز با آذین بندی عاشورایی همراه با رعایت موارد بهداشتی لازم ، پذیرای مددجویان عزادار حسینی است.

دکتر حمیده پورفهیم جانشین مدیر ستاد بحران بیماری کرونا در خصوص تمهیدات لازم برای ماه محرم امسال گفت :

برگزاری مراسم سوگواری محرم امسال تفاوت های چشمگیری با سالهای گذشته خواهد داشت ، چرا که اولویت نخست ما سلامت مددجویان بوده و هست.

دکتر پورفهیم بیان داشت :

گرچه سرای فرهنگی متولی اصلی برگزاری مراسم سوگواری ماه محرم است ، با این حال قصد داریم تا در فضای باز مجموعه و به تفکیک بخش های مختلف ، مددجویان را با تعداد محدود و مشخص دعوت به حضور در این گردهمایی های معنوی نماییم.

وی در خصوص حضور یا عدم حضور هیئت های مذهبی و سوگواران اباعبدالله الحسین (ع) در محرم امسال در کهریزک نیز گفت :

مسئولین هیئت های مذهبی اطلاع کافی دارند که آسایشگاه در قرنطینه کامل قرار دارد ، لذا متاسفانه در محرم سال جاری از نعمت حضور این عزیزان در مجموعه بی بهره خواهیم بود.

دکتر پورفهیم با توصیه به هیئت های مذهبی در تدارک نذورات خود هم گفت :

همه ساله از محل نذورات مردمی ، غذای چندین روز از مددجویان آسایشگاه تأمین می گردد که نشان از باورهای دینی مردم نوعدوست شهرمان نسبت به کهریزک است ، اما با توجه به شرایط موجود و رعایت پروتکل های بهداشتی از همه خیرین ارجمند دعوت می کنیم تا ملزومات مورد نیاز طبخ غذا را تحویل واحد تغذیه نمایند و تأکید می کنیم که از پذیرش غذای طبخ شده معذور هستیم.

جانشین مدیر ستاد بحران بیماری کرونا با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه خیرین ارجمند در ماه محرم و صفر ، حضور پرمهر آنان را همواره منشأ خیر و برکت در آسایشگاه خیریه کهریزک دانست و بر تداوم امداد رسانی توسط این سخاوتمندان جامعه تأکید کرد.