88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

۳۴ پزشک متخصص و افتخاری در کنار ۱۰ پزشک موظف ، رسالت امور درمان و سلامت ، توانبخشی و آموزش را در آسایشگاه خیریه کهریزک عهده دار هستند.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ; در اولین روز از شهریور ماه - مصادف با روز پزشک - ادای احترام به این فرهیختگان جامعه و تلاشگران امور درمان در برنامه کارکنان و مسئولین آسایشگاه خیریه کهریزک قرار گرفت ، پزشکان متعهدی که سوگند یاد کرده اند تا حافظ سلامت بیماران خود باشند و در راه درمان و مداوای آنان از هیچ کوششی دریغ نکنند.

 

 گرچه طبابت و امور پزشکی ، سختی ها و زحمات خاص خود را دارد اما عهده دار بودن این وظایف در آسایشگاه خیریه کهریزک تلاشی دوچندان را می طلبد تا نتیجه مطلوب که همانا درمان بیماران است  حاصل گردد ، مددجویانی که با انواع نارسایی ها و ناتوانی ها مستعد ابتلا به انواع بیماریهای دیگر نیز هستند.

 قابل یادآوری است هم اکنون ۱۰ پزشک موظف رسالت سنگین درمان و سلامت ، توانبخشی و آموزش را در این مجموعه خیریه عهده دار هستند ، همچنین ۳۴ پزشک متخصص و افتخاری دیگر نیز در روز های مختلف و طبق برنامه زمانبندی شده به این گروه می پیوندند تا در درمان مددجویان بیمار مشارکتی مثال زدنی داشته باشند. پزشکانی با تخصص های قلب و عروق ، داخلی ، رادیولوژی و سونوگرافی ، دندانپزشکی ، جراحی عمومی ، چشم پزشکی ، ارولوژی و ارتوپدی که با حضور پر مهر و محبت خود در درمان بیماری ها ، یار و یاور مسئولین و دست اندرکاران کهریزک هستند.

 روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک با تبریک روز پزشک به همه پزشکان میهن عزیزمان ایران بویژه پزشکان موظف و افتخاری فعال در این مجموعه خیریه که با تلاش های خستگی‌ناپذیر خود جان تازه ای به مددجویان بیمار می دهند ، برای یکایک این عزیزان سلامت و سعادت را آرزومند است.