88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

سوگواری ایام تاسوعا و عاشورای حسینی با حضور جمع کثیری از مددجویان ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک در محوطه باز مجموعه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ; همزمان با سراسر کشور و در شب و روز شهادت جانسوز سیدالشهدا امام حسین (ع) و یاران با وفای آن حضرت ، مددجویان آسایشگاه خیریه کهریزک با برپایی مراسم سوگواری ، در غم شهادت کاروان کربلا به سوگ نشستند.

 

در دو روز تاسوعا و عاشورای حسینی ، پدران و مادران سالخورده در جوار بخش های محل اقامت خود در مراسم سوگواری حاضر شدند و جوانان معلول نیز با حضور در محوطه چهل ستون ، همراه با پرستاران و مدیران مجموعه در مراسم عزاداری شهدای دشت کربلا شرکت کردند.

در ظهر عاشورا و پیش از اقامه نماز نیز با آتش زدن خیمه های نمادین ، یاد خاندان به خون خفته کربلای معلا در جمع عزاداران حسینی گرامی داشته شد.

و بالاخره آنکه در غروب محزون عاشورا ، مراسم شام غریبان امام حسین (ع) با نوحه سرایی و روضه خوانی برگزار تا یکبار دیگر وفاداری به خاندان نبی مکرم اسلام در این مجموعه خیریه به اثبات برسد.

شایان ذکر است همه ساله ، مراسم های یاد شده با حضور هیئت های مختلف مذهبی در آسایشگاه خیریه کهریزک برگزار می گردید. در سال جاری و بدلیل شرایط خاص و رعایت شیوه نامه های سلامت ، کلیه مراسم ها تنها با حضور مددجویان این مرکز برگزار شد.