88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

در دیدار صمیمانه نمایندگان مددجویان با مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک ، رفع  مشکلات مطروحه در جهت بهبود هرچه بیشتر وضعیت زندگی در کهریزک در برنامه کاری قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ; تنی چند از مددجویان به نمایندگی از سایر دوستان خود گرد هم آمدند تا علاوه بر دیدار با مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک ، مشکلات زندگی خود را در این روزهای سخت به سمع و نظر ایشان برسانند.

 

ابراز دلتنگی از محدودیت دیدار با خانواده ها ، خستگی مفرط به جهت تعویق فعالیت های روزانه ، استفاده صحیح تر از مرخصی و بازشماری کمبود های موجود ، اهم خواسته های مددجویان در این دورهمی بود.

محمد رضا صوفی نژاد با ابزار خرسندی از این دیدار گفت :

خوشحالم که پس از مدتها کار فشرده ، فرصتی دست داد تا هم شما عزیزانم را ببینم و هم مشکلات زندگی را از زبان خود شما بشنوم. چرا که شنیدن خواسته ها و مشکلات از زبان شما قطعاً می تواند همراه با پیشنهادات سازنده برای رفع آنها باشد.

صوفی نژاد با اشاره به تواضع و حق شناسی همگان گفت :

خواسته های به حق خود را منصفانه مطرح کردید و مطمئن باشید در رفع مشکلات مطروحه نهایت دقت به عمل خواهد آمد ، مشکلاتی که بیشتر آنها با تغییرات مختصری در طرح و اجرا قابل حل هستند و برخی نیازهای دیگر که بزودی مرتفع خواهند شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ، تأمین نیازهای کارکنان را حاصل خدمت به مددجویان دانست و تصریح کرد :

در جانفشانی و فداکاری های کارکنان در تمامی سالهای گذشته بویژه در این چند ماه ذره ای تردید وجود ندارد . اگر نبود این همه ایثار و از خود گذشتگی ، وضعیت زندگی در کهریزک بسیار سخت و غیر قابل تحمل می شد ، اما همه ما شاهد بهبود وضعیت در همه زمینه ها هستیم و باید علاوه بر قدردانی از زحمات ، تأمین کننده نیاز های زندگی آنان به بهترین نحو ممکن باشیم.

مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک شاد بودن و شاد زیستن را حق همه عزیزان کهریزکی دانست و تأکید کرد :

همه مقررات موجود تنها یک هدف مشترک را دنبال می کند و آن حفظ سلامتی شماست . بدانید که در این روزهای سخت غمخوار یکایک شما هستیم و در تلاشیم تا با کمترین عارضه از این روزها عبور کنیم . امیدواریم با عادی شدن اوضاع و رفع برخی مشکلات ، دوباره به زندگی مطلوب و عادی خود برسید وادامه دهنده فعالیت های مطلوب خود باشید.