88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

در آستانه روز جهانی سالمند ، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری با حضور در آسایشگاه خیریه کهریزک فرا رسیدن این روز را به همه سالمندان ساکن در این مجموعه خیریه تبریک گفت .

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ دکتر حسین توکلی فرماندار ویژه شهرستان ری در دیدار با سالمندان ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک با ادای احترام به همه سالمندان جامعه ، از تلاشهای شبانه روزی مدیران و دست اندرکاران این مرکز تقدیر کرد .

 

وی همچنین در نشستی با هیات مدیره مؤسسه خیریه کهریزک به بررسی راه های گوناگون همکاری در جهت بهبود روند اداره این سازمان پرداخت .

دکتر توکلی آسایشگاه کهریزک را نماد نوع دوستی و از سازمانهای مردم نهادی دانست که توانسته است خیرین بسیاری را جهت انجام امور خیریه به سمت خود جذب نماید .

فرماندار شهرستان ری خطاب به مدیران این مرکز گفت :

آسایشگاه کهریزک از مجموعه هایی است که در کشور کار جمعی را بسیار خوب ساماندهی نموده ، توانسته است همکار  بزرگی برای دولت در توانبخشی و نگهداری از سالمندان و معلولین کشور باشد .

وی با اشاره به بیانات و رهنمودهای مقام معظم رهبری  در حمایت از سازمانهای مردم نهاد نیز گفت :

باید از ظرفیتهای موجود در جامعه ای که به سرعت به سمت سالمندی می رود در این مرکز خیریه بیشترین استفاده را به عمل آورد و ما آماده هستیم تا در کنار شما به توسعه خدمات انسان دوستانه کمک کنیم .

معاون استاندار و فرماندار شهرستان ری با نگاهی به مساعدتهای سازمان های دولتی در زمینه مبارزه با بیماری کرونا هم گفت :

علاوه بر وزارت بهداشت که کمکهای شایانی در این زمینه به آسایشگاه کهریزک داشته و همچنان نیز ادامه دارد، سازمانهایی همچون بهزیستی ، بنیاد مستضعفان و دیگر ارگانهای دولتی نیز در جهت بهبود وضعیت نگهداری و درمان بیماران نهایت همکاری را بعمل آورده اند .

دکتر حسین توکلی پاسداری از دستاوردهای آسایشگاه خیریه کهریزک در خدمت به محرومین جامعه را یک رسالت ملی دانست و بر حمایتهای همه جانبه از این مرکز خیریه تاکید کرد .