88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

با حضور دکتر حسن پور رئیس سازمان بسیج اصناف کشور ، اعضاء هیئت مدیره و امنا موسسه خیریه کهریزک و تنی چند از فعالان اقتصادی ، کارگاه تولید ماسک نیمه صنعتی در آسایشگاه خیریه کهریزک افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت .

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ; در آئین افتتاح کارگاه تولید ماسک نیمه صنعتی در آسایشگاه خیریه کهریزک ، دکتر حسن پور رئیس سازمان بسیج اصناف کشور بر حمایت های همه جانبه در توسعه هرچه بیشتر این کارگاه تأکید کرد .

 

وی با تقدیر از هیئت مدیره موسسه خیریه کهریزک در فراهم نمودن بستر های مناسب برای راه اندازی خط تولید ماسک گفت :

شهر و منطقه کهریزک با نام آسایشگاه خیریه کهریزک شناخته می شود که این نشان از روحیه بسیجی مدیران و کارکنان این مرکز در خدمت صادقانه به محرومین جامعه است .

غلامرضا حسن پور مشارکت فعال خیرین در اداره کهریزک را باعث افتخار کشور دانست و تصریح کرد :

سازماندهی و اعتماد سازی و نیز نیات پاک نیکوکاران باعث گردیده تا شاهد باشیم کهریزک در زمینه های مختلف توانبخشی و نگهداری سالمندان و معلولین موفق عمل کرده ، این مرکز می تواند الگویی مناسب برای سایر مراکز مشابه باشد .

وی نیاز روزانه ماسک در کشور را بالغ بر ۲۳ میلیون عدد دانست و افزود :

در حال حاضر ۵۰۰ کارگاه تحت حمایت سازمان بسیج اصناف ، تعداد ۱۷ میلیون عدد ماسک به صورت روزانه تولید و مابقی توسط شرکت های صنعتی آماده و روانه بازار می شود .

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور با تحسین خیرین و فعالان اقتصادی کشور که موجبات راه اندازی خط تولید ماسک در کهریزک را فراهم نمودند ، بر سرمایه گذاری بیشتر در تولید سایر ملزومات بیمارستانی مورد نیاز این مرکز خیریه تأکید کرد .

گفتنی است خط تولید ماسک نیمه صنعتی در آسایشگاه خیریه کهریزک با هزینه ای بالغ بر ۱۲۰ میلیون تومان که توسط خیرین تامین گردیده ، راه اندازی و مورد بهره برداری قرار گرفت . در حال حاضر این کارگاه با تولید روزانه ۲۰۰۰ عدد ماسک ، بخشی از نیاز بخش های بستری که ۱۱۰۰۰ ماسک در روز است را تأمین می نماید که در صورت توسعه این کارگاه قادر خواهد بود روزانه تا ۳۰ هزار عدد ماسک تولید نماید.

همچنین قابل توجه است در راه اندازی این کارگاه ، شرکت لیبرال (برادران اسماعیلی) با حمایت در بخش تکنولوژی و اهدا ۵ دستگاه چرخ خیاطی جهت تولید ماسک ، مشارکت داشته و شرکت بافتینه با تأمین مواد اولیه تولید ماسک با نازلترین قیمت سهم عمده‌ای در افتتاح این کارگاه ایفا نموده است.