88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

از آغازین ساعات روز  میلاد نبی مکرم اسلام و امام جعفرصادق (ع)، شادی و شادمانی توسط خیرین همیشه همراه به مددجویان آسایشگاه خیریه کهریزک تقدیم گردید .

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ; در روز میلاد پر نور و رحمت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفرصادق (ع) ، سراسر بخش های بستری در آسایشگاه خیریه کهریزک غرق در شادی و نشاط بود .

 

در این روز خجسته ، محدودیت های موجود نتوانست مانع از حضور خیرین و نیکوکاران جامعه در محل آسایشگاه گردد . گرچه این گرامیان همانند سال های گذشته نتوانستند بر بالین بیماران حاضر شوند و یا در برگزاری مراسم جشن و سرور سهیم گردند ، اما با حضور پر مهر خود شادی بخش همه مددجویان بستری در بخش ها شدند . اهدا شاخه گل های زیبا ، مقادیر قابل توجهی میوه و شیرینی که توسط کادر پرستاری تحویل و توزیع شد ، از زیباترین اقدامات خیرین و نیکوکاران در این روز با شکوه بود

ضمن آنکه برخی از همین گرامیان با مشارکت در تهیه غذای روز و شب میلاد پیامبر عظیم الشان اسلام و امام جعفرصادق (ع) ، به یاری خانواده بزرگ کهریزک شتافتند تا رونق بخش سفره روز عید عزیزان کهریزکی باشند .

شایان ذکر است که دلخوشی مددجویان ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک در این روزهای سخت و طولانی ، مهرورزی خیرین و یاران همیشه همراه این مجموعه خیریه است که به بهانه های مختلف به کهریزک می آیند تا شادی آفرین آنان باشند .

حضور پرمهر و معرفت همه این گرامیان را به فال نیک می گیریم و برای یکایک این عزیزان ، بهترین روز و روزگاران را آرزومندیم .