88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

با در اختیار قرار دادن سالن اجتماعات مهر به واحد توانبخشی ، از این  پس پدر بزرگهای کهریزکی می توانند اوقات فراغت خود را با فعالیت روزانه در این سالن بخوبی پر کنند .

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک؛ با انتقال 2 کارگاه معرق و مونتاژ هواکش به سالن مهر ، از این پس پدربزرگهای کهریزکی می توانند فعالیت های گذشته خود را از سر بگیرند .

 

محسن باقری مدیر توانبخشی و کارگاههای هنری با اعلام این خبر ، گفت : بدلیل شرایط حاکم بر آسایشگاه و قرنطینه کامل بخش های بستری ، فعالیت کارگاههای هنری نیز به حالت تعلیق در آمده تا خدای ناخواسته آسیبی به هیچ یک از مددجویان فعال در کارگاههای 44 گانه وارد نگردد.

محسن باقری با اشاره به تدابیر جدید جهت پر کردن اوقات فراغت مددجویان نیز گفت :

با همفکری معاونت توانبخشی و در گام نخست ، استفاده از سالن اجتماعات مهر را برای پر کردن اوقات فراغت آقایان سالمند در نظر گرفتیم تا با فعال سازی 2 کارگاه معرق و مونتاژ ، در بازتوانی این عزیزان همچون گذشته کوشا باشیم .

باقری در ادامه افزود :

تدابیر بهداشتی لازم و کافی برای راه اندازی مجدد کارگاههای فوق در سالن مهر اندیشیده شده، بگونه ای که علاوه بر رعایت همه دستور العمل های بهداشتی ، هر یک از مددجویانی که دارای کوچکترین علائم بیماری باشند با تشخیص مسئول بخش تا رفع کامل بیماری احتمالی ، اجازه ورود به کارگاه را نخواهند داشت .

مدیر توانبخشی و کارگاههای هنری در پایان یادآور شد :

امیدواریم تا زمان رفع کامل قرنطینه عمومی و با برنامه ریزی های جدید ، شاهد حضور و فعالیت مددجویان بیشتری در سالن مهر باشیم تا برای آنان نیز کارگاههای موقت و مختص خودشان را ایجاد کرده ، از این منظر کمک حال خوبی برای عزیزانمان در این روزهای خاص باشیم .