88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

نوعروس خانواده ترجیح داد زیباترین روز زندگی خود را در کنار پدر رنجور از بیماری بگذراند تا بار دیگر تداعی‌گر (( کهریزک ، مکانی است برای زندگی کردن نه زنده ماندن )) باشد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ; خنچه عقد عروس و داماد شهرمان در سرای فرهنگی  چیده شد تا زیباترین روز زندگی این زوج خوشبخت در آسایشگاه خیریه کهریزک سپری شود .

 

آتنا و بهرام ، زوج خوشبختی هستند که میهمان ویژه آسایشگاه شدند تا خطبه عقد آنان در این مجموعه خیریه جاری شود و دعای خیر مددجویان بویژه پدر بیمار عروس خانم بدرقه راهشان شود .

در پایان این مراسم زیبا و ماندگار ، نوعروس خوشبخت به خبرنگار کهریزک گفت :

بوی خوش مهربانی را یکبار دیگر در آسایشگاه کهریزک حس کردم و به آینده بیشتر از هر زمان دیگری امیدوار شدم . پدرم به دلیل بیماری سالهاست که میهمان کهریزک است و بخوبی از ایشان پرستاری می شود . آرزو داشتم که موقع مراسم عقد ، پدرم در کنارم باشد و خدا را شکر می کنم که مسئولین آسایشگاه ، این آرزوی بزرگ را برآورده کردند .

مادر این عروس خوشبخت هم در ادامه اظهار داشت : آتنا بی‌تاب حضور پدر بیمارش در زمان مراسم عقدکنان بود و این بی‌تابی با موافقت مسئولین آسایشگاه از بین رفت . دل همه ما را خوش کردند و دعا می کنم خدا دل همه این زحمت‌کشان را شاد کند ‌‌

و بالاخره نوبت به آقای داماد رسید تا بگوید :

یاد گرفتیم که قدر زندگی را بیشتر بدانیم ، بیشتر کمک حال همدیگر باشیم و اگر لیاقت داشتیم ، روزی بتوانیم خدمتگزار خوبی برای کهریزک باشیم .

در پایان این مراسم ، زوج جوان به خانه بازگشتند تا خاطره زیباترین روز زندگی خود در کهریزک را ثبت کنند و پدر عروس خوشبخت نیز به بخش محل اقامت خود رفت تا دعاگوی فرزندان و کارکنان کهریزک باشد .

روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک با آرزوی خوشبختی و سعادتمندی برای این زوج جوان که کهریزک را برای آغاز زندگی مشترک خود انتخاب کردند ، زندگی آرام و آسوده را حق طبیعی همه افراد بویژه سالمندان و معلولینی می داند که در آسیب پذیرترین روزهای زندگی خود هستند اما همچنان به دیده امیدواری به آینده پیش رو می نگرند .