88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

مدیر روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک در آستانه شب یلدا از خیرین و نیکوکاران جامعه دعوت کرد تا در زیباترین شب سال به یاد مددجویان این مرکز خیریه باشند .

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ; خانواده بزرگ کهریزک در آستانه شب یلدا ، نیازمند یاری سبز خیرین و نیکوکاران جامعه است .

 

محسن پزشکی مدیر روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک با اعلام این خبر ، افزود :

همه ساله در زیباترین و طولانی ترین شب سال ، ویژه برنامه های متنوعی برای سالمندان و معلولین برگزار می شد . حضور هنرمندان افتخاری در گردهمایی مددجویان و اجرای برنامه‌های شاد ، تدارک ملزومات مورد نیاز برای پذیرایی مناسب و در نهایت نشاندن لبخند شادی بر چهره عزیزان کهریزکی از جمله برنامه های همیشگی شب یلدا در این مجموعه خیریه بود .

پزشکی در ادامه بیان داشت :

متأسفانه در سال جاری و به دلیل قرنطینه عمومی ناشی از شیوع بیماری کرونا ، از نعمت حضور هنرمندان و خیرین در گردهمایی مددجویان بی بهره هستیم و نمی توانیم در خدمت آنان باشیم .

وی تصریح کرد : با این وجود به خوبی واقف هستیم که عزیزان ما در بخش های مختلف بستری ، چشم انتظار شبی متفاوت با تمامی شب های دیگر هستند و این مسئولیت ما را دوچندان می کند .

مدیر روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک با بیان اینکه اطمینان داریم دلهای بسیاری از خیرین و نیکوکاران با مددجویان این مرکز است ، اذعان داشت :

از همه خیرین و یاران همیشه همراه دعوت می کنیم تا با تهیه ملزومات پذیرایی از خانواده بزرگ و ۱۷۵۰ نفری کهریزک ، ما را در انجام وظایف خود بیش از پیش یاری رسان باشند .