88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

به همت خیرین همیشه همراه ، آئین شب یلدای خانواده بزرگ کهریزک با جشن و سرور پدر بزرگ‌ها ، مادر بزرگها و معلولین جوان خاطره انگیز شد .

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ; با تفألی بر دیوان حضرت حافظ و با حضور مدیران و مسئولین آسایشگاه ، آئین شب یلدای خانواده بزرگ کهریزک در بخش های ۲۴ گانه محل اقامت پدر بزرگها ، مادر بزرگها و معلولین جوان کهریزکی با جشن و سرور همراه شد .

 

در این شب زیبا و خاطره انگیز ، مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک به همراه مدیران و مسئولین این مجموعه خیریه با حضور در بخش های بستری ، ساعاتی را میهمان مددجویانی شدند که خانه و زندگی آنان در کهریزک است و غم ها و شادی های خود را در این خانه بزرگ تجربه می کنند .

محمد رضا صوفی نژاد در جمع معلولین جوان که تدارک مفصلی را برای گذراندن شب یلدای خود دیده بودند ، گفت :

خوشحالی شما ، خوشحالی من و تیم همراهم است که تنها یک خواسته دارند و آن ایجاد محیطی گرم و صمیمی با برخورداری از امکانات رفاهی مناسب برای همه شماست . خدا را شکر می کنم که شاهد این صمیمیت ها و مهربانی ها در جمع شما هستم و امیدوارم بتوانیم از این پس نیز در خدمت به  فرزندان این خانواده موفق عمل کنیم .

صوفی نژاد در جمع مادر بزرگهای کهریزکی نیز گفت : همه شما مادران عزیز ما هستید که خداوند توفیق خدمتگزاری تان را نصیب ما کرده است . با دعای خیر شما روی پاهای خود ایستاده ایم و به دنبال تأمین خواسته هایتان هستیم .

مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک در جمع پدران سالخورده هم اظهار داشت : ای کاش بشود بار دیگر در سالن اجتماعات دور هم جمع شویم و من و همه خادمین کهریزک شاهد شادی و سرور شما باشیم . به لطف خدا امیدواریم هرچه زودتر آن روزها از راه برسد و دیگر هیچ محدودیتی در رفت و آمد ها و اجتماعات وجود نداشته باشد .

شایان ذکر است همانطور که از قبل پیش‌بینی می‌شد کلیه ملزومات و اسباب پذیرایی از خانواده بزرگ کهریزک به همت خیرین همیشه همراه و نیک اندیشانی تأمین گردید که همواره دغدغه عزیزان خود در کهریزک را دارند و شادی و شادمانی را حق طبیعی آنان می دانند .