88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

حتی عدم ملاقات حضوری نیز نمی تواند یاد معلولین ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک را در ذهن های گروه نیکوکاری همیاران جوان کمرنگ کند .

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ; همه ساله در چنین روزهایی ، گروه همیاران جوان به همراه جمع زیادی از معلولین کهریزکی راهی بازار می شوند تا البسه و پوشاک مورد نیاز آنان را تهیه و تحویل نمایند .

 

در سال جاری و بدلیل عدم امکان این حضور ، تنی چند از اعضاء این گروه به نیابت از سایرین راهی بازار شدند تا سفارشات معلولین جوان کهریزک را خریداری و برای آنان ارسال نمایند

فرزانه گلکار به نمایندگی از سایر دوستان مهربان خود به خبرنگار کهریزک گفت :

حیف شد که امسال نتوانستیم همگی با هم به بازار برویم و یک خرید هیجان انگیز و دلچسب داشته باشیم اما اشکالی ندارد ، امیدواریم دوستان ما در کهریزک سلیقه ما را بپذیرند تا انشاالله سال آینده که اوضاع مساعد شد ، دوباره با هم به بازار خرید پوشاک رفته و جبران نمائیم.

این بانوی نیکوکار با ابلاغ سلام گرم و صمیمی دوستان خود به معلولین کهریزک ، برای همه آنان آرزوی سلامتی و دلخوشی کرد

گروه نیکوکاری همیاران جوان متشکل از جمعی از انسان های نوعدوست و نیک اندیشی است که خوشحالی و دلگرمی معلولین ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک را موجب خشنودی خود می دانند و در این راه از هیچ کوششی دریغ نمی کنند . خرید انواع ملزومات مورد نیاز مددجویان ، برنامه ریزی و اجرای سفرهای درون شهری و تفریحات گروهی ، برخی از اقدامات ارزشمند این جوانان فهیم شهرمان است .