88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

در روز شهادت یگانه دخت پیامبر اسلام، حضرت زهرا (س)، خیرین با اهدا اقلام غذایی خشک، البسه ، مواد شوینده و بهداشتی، آسایشگاه خیریه کهریزک را یاری کردند.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ; با اهدا ملزومات مورد نیاز از سوی خیرین ، دو وعده غذای مددجویان آسایشگاه طبخ و به مصرف این عزیزان رسید .

 

مرضیه مقیمی مسئول تغذیه آسایشگاه با اعلام این خبر ، افزود :

در چند روز گذشته، پاسخ‌گوی تماس های نیکوکاران برای تهیه اقلام مورد نیاز طبخ غذای مددجویان بودیم بگونه ای که هر یک از خیرین به هر تعداد که نذر جهت تهیه و توزیع غذا داشتند ، با راهنمایی های لازم میزان مواد اولیه طبخ غذا را به ایشان یادآوری می کردیم .

مقیمی همچنین بیان داشت :

با تجمیع اقلام اهدایی از سوی خیرین ، موفق شدیم دو وعده غذای مددجویان را آماده و در وعده های ناهار و شام به بخش های مختلف بستری ارسال نماییم .

مهندس مقیمی با تقدیر از همه خیرین ارجمند که با اهدا ملزومات مورد نیاز طبخ غذا با واحد تغذیه آسایشگاه خیریه کهریزک همکاری صمیمانه ای دارند ، آمادگی این واحد را برای دریافت مواد اولیه طبخ غذای مددجویان در طول شبانه روز اعلام کرد.

قابل ذکر است اهدا کمک های نقدی ، انواع البسه زنانه و مردانه ، مواد شوینده و بهداشتی از دیگر نذورات خیرین در روز شهادت حضرت زهرا (س) به آسایشگاه خیریه کهریزک بود .