88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

با اعزام اولین گروه از معلولین جوان به ویلای ساحلی نشتارود ، اردوهای تفریحی مددجویان آسایشگاه خیریه کهریزک آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ; سفر چهار روزه معلولین جوان به استان سرسبز مازندران در حالی به پایان رسید که ره آورد آن ، نشاط و شادابی برای مسافران خود بود .

معصومه جعفری راد مدیر امور اجتماعی آسایشگاه با اعلام این خبر ، افزود :

با برنامه ریزی انجام شده و در طول هر هفته ، یک گروه ۲۰ نفره از مددجویان را به ویلای ساحلی نشتارود اعزام می کنیم تا در کنار پرستاران و مددکاران خود ، روزهای خوشی را سپری کنند .

 

جعفری با بیان اینکه استان مازندران همچنان در شرایط نارنجی از نظر بیماری کرونا است ، گفت :

دلتنگی های عزیزان ما با طولانی شدن قرنطینه عمومی ، ما را بر آن داشت تا با رعایت کلیه دستورالعمل های مراقبتی و بهداشتی ، اردوهای فوق را برنامه ریزی و اجرا کنیم . ضمن اینکه تا عادی شدن اوضاع از هرگونه تجمع در محیط های جنگلی ، ساحلی و بازار خرید برای مددجویان معذور بوده ، کلیه امکانات رفاهی و سرگرمی را در محل ویلای ساحلی برای مسافران کهریزک فراهم کرده ایم .

جعفری راد در پایان نیز گفت : در هفته های پیش رو نوبت به پدربزرگ ها و مادربزرگ های ما هم خواهد رسید تا به این اردوهای پرنشاط اعزام شوند . ما نیز امیدواریم هرچه سریعتر اوضاع به روال عادی بازگردد تا عزیزان کهریزکی بتوانند همانند سابق با حضور در اماکن گردشی و تفریحی ، اوقات شادتری را در طول مسافرت خود به استان مازندران داشته باشند .