88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

همزمان با روز میلاد با سعادت حضرت علی (ع) و روز پدر، مهندس فتاح رئیس بنیاد مستضعفان و جانبازان و هیات همراه با حضور در آسایشگاه خیریه کهریزک، ضمن عرض خداقوت به پرسنل خدوم  این مجموعه، از تلاش ها و خدمات کارکنان و مدیران این مرکز قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ در دیدار رئیس بنیاد مستضعفان و جانبازان انقلاب اسلامی از آسایشگاه خیریه کهریزک بر لزوم کمک های همه جانبه مردمی و سازمان های مردم نهاد در زندگی بخشی به اقشار نیازمند جامعه تاکید شد .

 

مهندس فتاح همچنین در دیدار با هیات مدیره و امناء موسسه خیریه کهریزک بیان داشت :   خدمت به افراد نیازمند جامعه نعمتی است که از جانب خداوند به بندگان هدیه شده است، و قطعاً تمامی اعمال انسان در این مسیر به خودش باز می گردد واین خود انسان است که آخرت خود را با دستان خویش می سازد .

وی با اشاره به آیاتی از کلام الله مجید درباره خدمت به مستضعفان و نیازمندان خاطرنشان کرد: در قیامت از انسان می پرسند که در دنیا چه کاری برای مردم انجام داده اید و هیچ کس در برابر این پرسش خداوند مصون نخواهد بود.

وی افزود: پهنای بهشت به اندازه سماوات و ارض  است و خداوند آسان ترین راه را برای رسیدن انسان به بهشت فراهم کرده است و بهترین راه رسیدن به بهشت موعود خدمت به مردم و نیازمندان است.

مهندس فتاح آسایشگاه کهریزک را شجره طیبه و عزت ملی و فخر ایرانی دانست و افزود : ما کمک به آسایشگاه خیریه کهریزک و سایر افراد نیازمند همانند افراد کولبر، صیادانی که در شرایط کرونایی به دلیل محدودیت های اجتماعی با مشکل مواجه هستند و نیز اتباع بیگانه را رها نمی کنیم حتی اگر اعلام نیازی صورت نگرفته باشد.

در ابتدای این دیدار ، محمدرضا صوفی نژاد مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک نیز با ارائه گزارشی از عملکرد مجموعه کهریزک اظهار داشت : از اسفند ماه سال گذشته تاکنون و با همکاری وزارت بهداشت، تعداد 20 هزار مورد تست کرونا بر روی مددجویان و کارکنان آسایشگاه صورت گرفته که این خود متضمن بهداشت فردی و در نهایت مقابله با تاثیرات مخرب کرونا در زندگی مددجویان این مجموعه خیریه بوده است.

وی با قدردانی از ریاست بنیاد مستضعفان و جانبازان انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: از ابتدای  شیوع ویروس کرونا و هزینه­های سنگین مبارزه با این بیماری ، مهندس فتاح با اختصاص 10 میلیارد تومان اعتبار در تأمین ملزومات مورد نیاز و نیز تهیه بخشی از اقلام دارویی بخش های 24 گانه بستری یار  و یاور این مرکز بوده اند.

صوفی نژاد افزود این کمک ها در چهار مرحله به آسایشگاه کهریزک صورت گرفته که همراه با سایر کمک های مردمی و نیز سازمان های مردم نهاد در مبارزه با کرونا هزینه شده است که نتیجه این همیاری به حداقل رساندن تلفات انسانی در جمع مددجویان و نیز سلامت کارکنان کادر  پرستاری بوده است.

در این دیدار ، در خصوص تأمین مسکن آن دسته  از کارکنان آسایشگاه خیریه کهریزک که فاقد مسکن بوده و در شرایط سخت مستاجری زندگی می کنند، قول مساعد جهت همیاری در ساخت و تحویل این منازل از سوی بنیاد مستضعفان و جانبازان انقلاب اسلامی داده شد.