88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

در هفته منابع طبیعی و با حضور جمعی از مدیران و کارکنان آسایشگاه خیریه کهریزک ، یک اصله نهال زیتون در محوطه زیبای مجموعه، کاشته و آبیاری شد .

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ در آستانه سال جدید و با کاشت یک اصله نهال زیتون در محوطه سرسبز آسایشگاه ، این مجموعه از هم اکنون خود را آماده استقبال از بهار طبیعت می کند ⁦.

در این مراسم نمادین که با حضور مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک ، جمعی از مدیران و کارکنان در فضایی صمیمی برگزار شد ، بار دیگر بر اهمیت حفظ و حراست از منابع طبیعی تأکید شد .

مهندس سید هادی بلادی مسئول فضای سبز آسایشگاه ، همه روزهای سال را روز صیانت از منابع طبیعی دانست و گفت : چشم انداز زیبایی که در جای جای محوطه ۲۰ هکتاری فضای سبز آسایشگاه وجود دارد ، حاصل زحمات و خدمات باغبانانی است که در سرما و گرما به انجام وظیفه خود آگاهی کامل دارند و تلاش می کنند تا این زیبایی همچنان پابرجا بماند .

مهندس بلادی با اشاره به اقدامات گسترده این واحد برای استقبال از بهار و سال جدید نیز گفت : هرس درختان ، گلکاری باغچه ها ، کاشت نهال های متعدد در محوطه و زیباسازی درختچه‌های فعلی از اموری است که در این روزها به سرعت در حال انجام است ، ضمن آنکه سمپاشی و کوددهی گیاهان نیز در دستور کار باغبانان آسایشگاه قرار دارد .

مسئول فضای سبز آسایشگاه ، عرضه گل و گیاه آپارتمانی با قیمت مناسب برای منازل کارکنان مجموعه را از دیگر برنامه‌های پیش روی این واحد برشمرد و از همکاران دعوت کرد تا با حضور در گلخانه های آسایشگاه ، گلدان های مدنظر خود را انتخاب و خریداری نمایند .