88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

با نگاهی اجمالی به رویدادهای انجام شده در سال جاری و با بررسی گزارش های متعدد حوزه های مختلف اجرایی ، نشست هم‌اندیشی مدیران آسایشگاه خیریه کهریزک برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ در آخرین روزهای سال جاری و با تأکید بر وفاق و همدلی ، نشست هم‌اندیشی معاونین حوزه های ۵ گانه ، مدیران و مسئولین آسایشگاه خیریه کهریزک در فضایی دوستانه برگزار شد .

استماع گزارش نمایندگان معاونت های مدیریت آسایشگاه ، نگاهی به عملکرد واحد‌های پرستاری، تغذیه، رختشوی‌خانه، کمیته رفاه و آموزش ، بررسی فعالیت های ستاد کرونا ، حوزه توانبخشی و مرکز تحقیق و توسعه دانشگاه کهریزک و در نهایت چالش های پیش روی اداره آسایشگاه ، اهم برنامه‌های این نشست پنج ساعته با مدیریت آسایشگاه خیریه کهریزک بود .

در این نشست ، محمد رضا صوفی نژاد مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک با تقدیر از عملکرد مدیران مختلف مجموعه، اظهار داشت : در آستانه ۵۰ سالگی فعالیت های آسایشگاه قرار داریم و خوشنود از آن هستیم که در طول این سالها ، شاهد پویایی و تحرک در تمامی زمینه ها بوده ایم .

صوفی نژاد اضافه کرد : در کمتر دستگاهی می توان دید که اینچنین افرادی با اهلیت ، وفاق و همدلی مشغول به خدمت باشند و حاصل آن . پیشرفت روزافزون مجموعه در همه زمینه های خدماتی است .

وی با اشاره به انواع گرفتاری های ناشی از شیوع بیماری کرونا در کهریزک نیز گفت : بیماری کرونا برای همه ما یک ارزیابی بزرگ بود تا بدانیم تا چه میزان در کار خود توانایی، حساسیت و اشتیاق به خدمت داریم .

صوفی نژاد با نگاهی به پروژه احداث واحد‌های مسکونی ویژه کارکنان هم گفت: امیدواریم این آرزوی دیرینه به زودی با تکمیل اولین فاز این پروژه تحقق یابد تا رفاه بیشتر پرسنل خدوم مجموعه را شاهد و ناظر باشیم .

مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک اظهار امیدواری کرد سال ۱۴۰۰ برای تمام دنیا بویژه کهریزک، سالی توأم با آرامش بیشتر و به دور از هرگونه آسیب ناشی از همه گیری بیماری و بلایای طبیعی دیگر باشد .