88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

با حضور هنرمندان جوان و افتخاری در جمع سالمندان و معلولین ، آیین کهن چهارشنبه سوری در آسایشگاه خیریه کهریزک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ با حضور گروه هنری پسران ایران و به خوانندگی سعید غائی و مرتضی اشرفی و نیز همراهی همیشگی امیر حسین خردمند ، جشن بزرگ چهارشنبه سوری در آسایشگاه خیریه کهریزک برگزار شد.

در این شب زیبا که جمع کثیری از سالمندان و معلولین در کنار پرستاران خود و مدیران آسایشگاه حضور داشتند ، انواع برنامه‌های شاد و رنگارنگ به اجرا درآمد تا در آخرین روزهای سال خاطره ای خوش در ذهن همه عزیزان کهریزکی نقش بندد ، ضمن اینکه در خلال این برنامه کلیه مددجویان حاضر ، عیدی های خود را از دست مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک دریافت کردند .

در پایان این مراسم ، امیر حسین خردمند یار نام آشنای کهریزک که سالیان متمادی است با فراهم نمودن سیستم های صوتی و صدابرداری ، نقشی اساسی در برگزاری جشن ها و میهمانی های شاد مددجویان را عهده دار بوده و ترجیح اول وی خدمتگزاری به کهریزک است ، در گفتگوی کوتاهی با خبرنگار کهریزک اظهار داشت :

دیدن شادی عزیزانم در آسایشگاه ، شادی من است . بودن در کنار آنها افتخار من است و هرگاه که نیازی به حضور من در جمع باصفای آنان احساس می شود ، داوطلب عرض ارادت و خدمتگزاری هستم .

خردمند در پاسخ به سوال خبرنگار کهریزک که گفته بود چرا به این آسانی از وقت و سرمایه اش در این مجموعه هزینه می کند ، گفت :

این بهترین فرصت ممکن برای همدلی و همراهی با کسانی است که چشم انتظار یاری هستند ، باید هرآنکسی که توان و بضاعتی برای خدمت به بیماران به دور از خانه دارد ، داوطلب امدادرسانی باشد تا چرخ روزگار روی خوش خود را به روی آنان بچرخاند.

گفتنی است کلیه هزینه های پذیرایی از مددجویان و میهمانان حاضر در جشن آخرین چهارشنبه سال ، توسط خیرین و نیکوکاران آسایشگاه تأمین گردید که اقدامات ارزشمند آنان جملگی شایسته تقدیر است.