88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک با تبریک سال نو به همه خیرین و نیک اندیشان جامعه ، از همگان دعوت کرد تا بار دیگر دست در دست یکدیگر به یاری مددجویان خانواده بزرگ کهریزک بشتابند و زندگی را به کام آنان شیرین تر از همیشه نمایند.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ محمد رضا صوفی نژاد با بیان اینکه دعای خیر پدران و مادران سالخورده بهترین هدیه سال نو برای هموطنان نیکوکار است ، تصریح کرد :
بیایید بار دیگر طعم شیرین احسان و نیکوکاری را در کهریزک جستجو کنید، بیایید همچون همیشه یاور کسانی باشید که جزء دستان سخاوتمند شما گرامیان راهی برای زندگی بخشی به آنان وجود ندارد و بیایید بار دیگر در کنار هم چرخ های بزرگ زندگی ۱۷۵۰ مددجوی سالمند، معلول و بیمار مبتلا به ام اس بچرخانیم و ثابت کنیم که می توانیم برگزیده ترین انسان های خداوند متعال باشیم .

صوفی نژاد خطاب به آن دسته از گرامیانی که بتازگی به خیرین آسایشگاه افزوده شده اند نیز گفت : مقدم ارزشمند شما مردم فهیم به محفل انس کهریزک را گرامی می داریم و خوش‌آمد می گوییم به شما که طریقت نوعدوستی از نوعدوستان جامعه را به نیکی آموخته اید . اطمینان خاطر داشته باشید آموزه‌های جدید شما راهگشای بسیاری از تنگناهای پیش روی زندگیتان خواهد بود و از محل همین اندیشه نابی که آموخته اید، به مدارج عالی انسانیت و مسئولیت پذیری اجتماعی خواهید رسید .

مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک بار دیگر با تبریک فرارسیدن بهار دل انگیز طبیعت به همه خیرین و نیکوکاران، تداوم خدمت‌رسانی و زندگی بخشی به نیازمندترین اقشار جامعه در کهریزک را وابسته به همدلی و همسویی کسانی دانست که می دانند باید سهام‌دار امرار معاش و درمان آنان در آسیب پذیرترین روزهای زندگی باشند .