88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

مراسم تحویل سال ۱۴۰۰ خورشیدی در آسایشگاه خیریه کهریزک
با حضور گروه های مختلف هنری در جمع سالمندان و معلولین ، ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۰ خورشیدی در آسایشگاه خیریه کهریزک برگزار شد .


به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ با حضور جمع کثیری از پرستاران و مددکاران اجتماعی در کنار سالمندان و معلولین ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک ، ویژه برنامه تحویل سال نو در این مجموعه خیریه برگزار شد .
حضور تنی چند از اعضاء هیأت مدیره موسسه خیریه کهریزک ، مدیران و کارکنان آسایشگاه که همواره در لحظات باشکوه تحویل سال نو ترجیح اول آنها بودن در کنار مددجویان است ، از دیگر جلوه های ماندگار این مراسم زیبا بود .
گروه های مختلف هنری نیز همچون همیشه در جمع مددجویان حاضر در این مراسم با اجرای برنامه‌های شاد و متنوع ، لبخند شادی را بر چهره مادران و پدران سالخورده کهریزک نشاندند و ساعاتی خوش را برای حاضرین رقم زدند . گروه دف نوازی میلاد به سرپرستی محسن تقی نژاد ، گروه رقص آذری به سرپرستی محمدجواد رحمتی ، مرتضی اشرفی و رضا صارمی دوتن از خوانندگان مطرح کشور ،از جمله هنرمندان افتخاری حاضر در این مراسم بودند ، ضمن آنکه امیررضاماهی صفت ومهراد نوروزی وظیفه اجرای برنامه‌ها را عهده دار شدند .
مراسم تحویل سال ۱۴۰۰ خورشیدی در آسایشگاه خیریه کهریزک با دعا به درگاه خداوند متعال برای در امان ماندن همه هموطنان عزیزمان از گزند بیماری و عاقبت بخیری همه نیکوکاران و خادمین کهریزک به پایان رسید .