88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

در تعطیلات نوروزی و به رغم محدودیت های موجود ، گروه های نیکوکاری همچنان در بهداشت فردی مددجویان نقش آفرینی می کنند

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ در ایام تعطیلات نوروزی و همانند تمامی روزهای سال ، گروه بانوان و آقایان نیکوکار در استحمام و بهداشت فردی مددجویان در تلاش هستند .
این تشکل های خودجوش با اعتقاد به اینکه زندگی مددجویان همچنان باید در محیطی بهداشتی و به دور از هرگونه آلودگی باشد ، به آسایشگاه خیریه کهریزک می آیند تا یاری رسان بیماران در بخش های مختلف بستری باشند .
بانو ابراهیم زاده جانشین سرگروه روزهای چهارشنبه بانوان نیکوکار در خلال انجام وظیفه افتخاری خود در بخش بیماران ام اس ، به خبرنگار کهریزک گفت :
همانطور که همه مردم در طول سال احتیاج به استحمام و بهداشت فردی دارند ، عزیزان ما نیز باید در کهریزک باید تمیز و به دور از هرگونه آلودگی شوند .
بانو ابراهیم زاده افزود : ما متعهد به انجام وظیفه هستیم و تعطیلات نوروزی نمی تواند بهانه ای برای عدم حضور در آسایشگاه باشد و اساساً به خود اجازه نمی دهیم که بیماران را به حال خود رها کنیم .
این بانوی نیکوکار با دعا به درگاه خداوند برای شفای عاجل همه بیماران هم گفت : بیماری و گرفتاری ممکن است به سراغ هر کدام از ما هم بیاید ، پس تا زمانی که سلامت هستیم باید از این فرصت استفاده کنیم و کمک حال بیمارانی باشیم که منتظر ما می مانند.