88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

کاروان شادی در سیزده نوروز امسال هم پدران و مادران سالخورده ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک را فراموش نکرد و در نشاندن لبخند شادی بر چهره آنان، سنگ تمام گذاشت .

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ سیزدهمین روز از بهار طبیعت در سال جاری، باز هم متفاوت تر از بسیاری سالهای دیگر و بدون حضور انبوه جمعیت در آسایشگاه خیریه کهریزک سپری شد .

همه ساله در سیزده نوروز، بسیاری از خانواده های پدران و مادران سالخورده ترجیح می دادند تا در کنار عزیزان خود در محوطه بزرگ آسایشگاه گرد هم آیند و ساعات زیبایی را با هم سپری کنند . حضور جمع کثیری از نیکوکاران بویژه جوانان فهیم شهر نیز در چنین روزی، گرمابخش محول سالمندان و معلولین  می شدند تا آخرین روز از تعطیلات نوروزی را در کهریزک تجربه نمایند .

گرچه محدودیت های بهداشتی و مراقبتی، تمامی این برنامه ها را لغو کرد، با این حال کاروان شادی آفرین متشکل از جوانان هنرمند شهر پدران و مادران سالمند را فراموش نکرد و در نشاندن لبخند شادی بر چهره این عزیزان سنگ تمام گذاشت .

گروه هنری به سرپرستی و خوانندگی فرخ حاجی پور ترجیح دادند تا روز طبیعت را در کهریزک باشند و با اجرای برنامه های زیبا و متنوع، سفیران شادی برای جمع زیادی از سالخوردگان جامعه لقب گیرند .

تهیه انواع خوراکی های سنتی ویژه این روز ، از دیگر اقدامات شایسته ای بود که توسط خیرین و نیکوکاران جامعه برای پذیرایی از سالمندان و معلولین تدارک دیده شد تا اعلام نمایند در همه شرایط به یاد خانواده بزرگ کهریزک هستند .