88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

فصل امتحانات دانش آموزان کهریزکی آغاز شد
همزمان با دانش آموزان سراسر کشور ، دانش آموزان جوان و معلول ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک به فصل امتحانات پایان ترم تحصیلی رسیدند.

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک؛ با حضور ناظر امتحانات از آموزش و پرورش شهر کهریزک ، دانش آموزان معلول ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک به فصل امتحانات پایانی در سال تحصیلی 97-98 رسیدند.
مرکز آموزشی (( ما می خواهیم ، ما می توانیم )) در حالی پذیرای 56 دانش آموز معلول کهریزکی است که این عزیزان پر تلاش در طول سال با بهره گیری از توان 50 معلم افتخاری خود ، در مقاطع مختلف مشغول به تحصیل هستند . مقاطع ششم ، هشتم ، نهم ، دهم و یازدهم ، همچنین تحصیل در نظام قدیم و پیش دانشگاهی ، از جمله مقطع های تحصیلی عزیزان معلول زیر نظر آموزش و پرورش شهر کهریزک است .
شایان ذکر است 4 تن از این عزیزان با وجود نا بینایی مطلق ، در مقطع دبیرستان مشغول به تحصیل بوده ، از هم اکنون ورود به دانشگاههای سراسری را برای آینده خود هدف گذاری نموده اند.
مرکز آموزش (( ما می خواهیم ، ما می توانیم )) به عنوان یکی از نمادهای برتر زندگی بخشی به معلولین در آسایشگاه خیریه کهریزک است . این واحد علاوه بر آنکه عزمی جدی در تحصیل دانش آموزان معلول ساکن در این خانه بزرگ دارد ، روح زندگی و امید به
آینده ای برتر را در کالبد یکایک این عزیزان دمیده و به آنان می قبولاند که نه تنها از حیث تفکر و رتبه های تحصیلی چیزی از دیگر دانش آموزان کسر ندارند ، بلکه با اتکاء به انواع توانمندی ها می توانند در میان بهترین های جامعه خود نیز باشند.