88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

خواننده جوان و خوشنام کشور با استقبال پرشور علاقمندان خویش ، ساعاتی را میهمان معلولین و سالمندان ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک شد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ محسن ابراهیم زاده خواننده جوان و محبوب کشورمان با حضور در جمع معلولین و سالمندان کهریزک ، به اجرای برنامه پرداخت.


ترانه های زیبای عاشق شدن ، یکی یه دونه ، وابستگی ، دوره کردم و......از جدیدترین و پر مخاطب ترین ترانه هایی بود که این خواننده جوان و پر احساس به علاقمندان پر شور خود در زمان حضور در جمع مددجویان کهریزک ، تقدیم آنان کرد.
وی در گفتگوی کوتاهی با خبرنگار کهریزک حضور در جمع علاقمندان معلول و سالمند خویش را باعث افتخار خود و همراهانش دانست و گفت :
یکی از بهترین روزهای زندگی ام را پشت سر گذاشتم . عاشق این همه ابراز احساسات عزیزانم در کهریزک هستم و قول می دهم باز هم دست پر در جمع آنان حاضر شوم باز هم شادی و نشاط را تقدیم آنان نمایم.
ابراهیم زاده در پایان نیز گفت : مسیر کهریزک را شناختم و نه تنها باز هم خواهم آمد ، بلکه از دیگر دوستان هنرمند نیز دعوت می کنم این همه علاقمند مهربان در کهریزک را تنها نگذارند.
کیمیا کمند اسپانسر این برنامه پر شور و نشاط نیز از اینکه توانسته است موجبات شادی جمع زیادی از معلولین و سالمندان را فراهم آورد . ابراز شادمانی کردو گفت :
این حداقل کاری بود از دستم بر آمد ، امیدوارم توانسته باشم قدمی کوچک در شاد بودن و شاد زیستن دوستان خوبم در کهریزک بر دارم.
کیمیا کمند که کلیه ملزومات پذیرایی از میهمانان را نیز متقبل شده بود ، یاد آور شد :
باید هر کس با هر سلیقه و توانی که دارد به مراکز اینچنینی بیا ید و از محل بضاعت خویش ، سهمی در زندگی افراد بدور از خانه و خانواده را پرداخت نماید. تا همه از شادی و شادکامی بهره مند شوند.