88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

بعدازظهر اولین سه‌شنبه شهریورماه معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل شهرستان‌های استان تهران از سالن ورزشی پوریای ولی و واحد آموزش آسایشگاه خیریه کهریزک بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک؛ بعدازظهر روز گذشته الهه حسن‌پور معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل شهرستان‌های استان تهران و محمدرضا افضلی نیا مدیر آموزش‌وپرورش کهریزک و محترم صفرعلی رابط آموزش‌وپرورش منطقه کهریزک و آسایشگاه، از امکانات ورزشی مجتمع ورزشی پوریای ولی و واحد آموزش آسایشگاه خیریه کهریزک بازدید کردند.

 همچنین در این بازدید صمیمانه این مقامات مسئول ضمن ملاقات بیماران ام اس بستری در بخش "گل یاس" آسایشگاه خیریه کهریزک با حضور بر سر مزار دکتر حکیم زاده ادای احترام به بنیان‌گذار این مجموعه داشتند.
گفتنی است دانش آموزان معلول و ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک زیر نظر 50 معلم و مربی افتخاری به تحصیل می‌پردازند و همچنین شایان‌ذکر است که در سال تحصیلی 98 و 97 همه دانش آموزان معلول و توانمند آسایشگاه که در پایه‌های هشتم، نهم، دهم، یازدهم، اول، دوم، سوم دبیرستان و پیش‌دانشگاهی مشغول به تحصیل بودند توانستند با موفقیت آزمون‌های خود را پشت سر بگذارند.