88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

یک روز و شب خاطره انگیز را یاران مهربان کهریزک برای هنرمندان معلول این مرکز خیریه رقم زدند و ثابت کردند که همواره در کنار ساکنین این خانه بزرگ هستند.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ کاروان 60 نفری از مددجویان ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک در حالی خانه خود را به مقصد گردشگری در برج میلاد ترک کرد که یاران مهربان و همیشه همراه را درجمع خود می دید.

گروه همیاران جوان که سالهاست رسالت افتخاری خدمت به معلولین و سالمندان را عهده دار شده اند ، اینبار تصمیم گرفتند تا هنرمندان معلولی که در عرصه تئاتر این مجموعه فعال بوده و با اجراهای ماندگار خود در سالن اصلی تئاتر شهر ، نام آوازه کهریزک را دو چندان نمودند را برای تفریح و گردشگری تا مجموعه فرهنگی – هنری برج میلاد همراهی نمایند.
تدارک وسایل پذیرایی و شام ، سرویس رفت و برگشت عزیزان و برگزاری جشن تولد متولدین شهریور از جمله اقدامات شایسته این بلند نظران جامعه در شب گردشگری هنرمندان معلول کهریزک در برج میلاد بود، ضمن آنکه یکی از اعضاء این گروه که بتازگی به جمع مهربانان کهریزکی افزوده شده ترجیح داد تا جشن تولد خود را در کنار کاروان کهریزک باشد.
از دیگر پیامدهای حضور هنرمندان کهریزک در مجموعه فرهنگی – هنری برج میلاد ، همکاری صمیمانه مهندس مجتبی حسینی مدیر عامل آن مجموعه و لیلا افسری رئیس اداره گردشگری آن مرکز بود که موجبات تسهیلات مختلف عزیزان کهریزکی را فراهم نمودند.
سفرهای یک روزه معلولین و سالمندان کهریزک سالهاست که در برنامه کاری مسئولین این مجموعه خیریه قرار گرفته ، خیرین و نیک اندیشان مختلفی همچون گروه همیاران جوان ، بانی این حرکت خداپسندانه می شوند.
همچنین روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک آمادگی دارد تا با هدایت داوطلبان نیکوکاری که قصد انجام چنین اقدامات زیبایی را دارند، موجبات تفریح و ارتقاء امید به زندگی عزیزان کهریزکی را هر چه بیشتر فراهم نماید.